onsdag 27 juli 2011


Hej!

Äntligen kom solen och värmen hit! Hoppas den nu stannar!!!! Igår jobbade jag kväll och hann aldrig göra ett inlägg, hade ju tänkt visa er mina små fynd jag gjorde;) Men som väl är så springer inte bilderna bort utan jag kan visa er idag istället.

Ramlade på denna ugnsäkra formen på Clas Ohlson, älskar just nu turkost. Även nya smörknivar i härliga färger. En slickepott från Åhlens med söta blommor på.

Detta ljus hus kunde jag inte låta bli, 20:- bara, visst lite skav här och där men vad gör väl det?

Sist men inte minst stolsdynor från Rusta. Nu extra pris, hmm tror det var 30:-.

Passar bra i sovrummet med lite blommor och romantik;)

Nästa gång ska jag visa vad jag har gjort för ett pyssel.

Nu ska jag kika in till er, har ju inte hunnit med det heller:( Måste skynda mig, för behöver komma i säng tidigt.

Kramar Susanne

14 kommentarer:

Anonym sa...

Så mycket mysiga grejer du hade köpt... kul när man hittar det man vill ha.
Kram Birgitta

Hemmet Är Min Borg sa...

Oj vad trevliga saker du har inhandlat ,skönt att vi har fått lite värme och sol igen
Kram

Rosor och Pioner sa...

Så mycket fint du fyndat och slickepotten är för gullig
Kram Susanne

Vita små hjärtan sa...

Mysiga saker!!! Kul med lite färg!
Kram Agnetha

Källeboda lantliv sa...

fin fina grejer du köpt ...att shoppa är kul ...söta dynor ....kram jeanette.kallebodalantliv

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fina saker du har hittat.Skoj med lite färg.Ha nu en fin kväll rara du .Kram Rita ♥

Vita Hemligheter sa...

Så mycket fint du hittat:)
Ha det gott!
Kram Emma

Änglarum sa...

Hej! slickepotten stod jag o höll i på Åhlens,blev lite små snål 59 :- nja.. den följer säkert med hem nästa gång :) Nu är det rätt tid att fynda,bara tiden som fattas.I morgon har jag sovmorgon ( jobbar kväll) skönt.Ha en go fortsättning på veckan! kramiz Jessica

Anette sa...

Halloj gumman
Vilka fynd du gör hela tiden ;)
Såg du jag skaffat samma mjölkkanna som du hi hi
Ha de så bäst vännen
Kramar Anette

Johanna Stålros sa...

så mycket fint! Jag älskar oxå turkost, kanske du har märkt på min blogg;) kram J

LjuvligtLantligt sa...

Wow vilka söta grejor du köpt! Tack för din kommentar inne hos mig, det är preces den sortens peppe som får mig att fortsätta :)
Kraaaaaaaaaaaaam Git.

Lilla Lycksta sa...

Hej Vännen!
Vilka fina fynd du gjort. Härligt med turkos färg. Stolsdynorna var jättesöta, de måste jag kolla efter. Ha det gott och en trevlig helg.

Stor kram Camilla

Maria sa...

Vilka underbar fynd. Slickepotten med blommorna var ju bara sååå söt. Kramar från Maria

Hammarsbacken sa...

Vilka fina fynd du har gjort. Kram Sonja.