tisdag 12 juli 2011

Mera kök


Hejsan!

Dagarna går väldigt fort...suck. I går hade jag en hel dag ute i trädgården och rensade och gjorde fint. Mycket kvarstår men kommit en bra bit på väg.

Idag har jag köpt mig ett par nya löparskor och hoppas på att dom ska hjälpa mig att springa fortare haha skoja. Nä, har joggat en del i sommar men har fått så ont i benhinnorna så första försöket att bli kvitt det är att byta skor.
Jag har även sytt en duk av tyget som blev över från gardinerna. Sen har jag inhandlat en kudde med ;)


Vad det är kul att vara tillbaka här på bloggen igen. Så roligt att läsa era kommentarer och se vad ni har hittat på:)
Jag kommer nog inte göra inlägg varje dag framöver, utan tittar in lite då och då:) Känner att tiden inte räcker till, speciellt nu denna årstiden.

Ha det BÄST!

Kram Susanne



13 kommentarer:

Lisa sa...

Jättefräscht och fint du har gjort det. Kudden var såå söt. Ja duken med. Nää kika in när du har en stund över. Vi är ju kvar . Ha de så gott..

Kram Lisa

Malin sa...

Hej!

Piffigt och snyggt du har! Roligt att ändra med tyger! Bra skor är såååå viktigt, du e så ducktig som springer!! Själv e jag dålig på sådant, men i söndags så var jag på ett prova på pass på Millitary fittness..... Det känns kan jag säga!Höl på i 1,20 och efter halva tiden höll jag på att spy!!!! Vansinigt jobbigt men ett tränings sätt jag skulle kunna hålla på med OM ja skulle börja träna på allvar!

Stora Kramen!!
Malin

Lantligt i smultronbacken sa...

Roligt med lite nya kuddfodral i köket. Skulle jag behöva med, men symaskinen lär inte komma fram här förrän tidigast till hösten.

Hoppas det går bättre med nya skorna

Kram Teres

Änglarna finns sa...

Duktigt med löpningen! Ja du det är jätteviktigt med bra skor!
Jag springer ju bara på asfalt...så det gäller att ha bra på fötterna..hihi...

Lycka till och hoppas det blir bra med dom nya skorna!
Kram Annika

LjuvligtLantligt sa...

Du har sååå fint hos dig! Ha en fin vecka vännen.
Kram Git

nattugglan sa...

så himla fin kudde.. jag håller ju på o syr..nå liknade,,skall visa sen på min blogg...dú har ett jättefint kök!

Hanna sa...

Så fint du har det, jätte snygg kudde.
kram
Hanna

Smultron på ett strå sa...

Hej, vilken fin blogg du har! Kul att ha hittat hit. Fina gardiner du har sytt, jag är såååå sy-sugen men har inte haft tid ännu, men det kommer nog! Håller helt med dej när det gäller radiokopia i ett av dina tidigare inlägg, jag bryr mej oftast heller inte om märken!//kram maria

STENLYCKA sa...

Inte kul att ha ont i benhinnorna,förr sprang jag mycket och fick ett tag jätte ont i benhinnorna det visade sig att jag sprang på för hårt underlag. Hoppas det går jättefort med de nya skorna och att det onda släpper.
Så fint du har det i ditt kök, gillar den blå färgen.
Kram önskar dig en fin onsdag!
Raina

Nyanser av vitt sa...

Jättefin kudde. Löparskor kostar "skjortan" men det är en väl värd investering så man får bra skor. Man ska ju inte köpa på rea då dämpningen försämras med åren...jag köper alltid på Löplabbet. Där filmar de ju hur man springer och sen får (hm får och får) man skor anpassade efter fötterna. Lycka till med träningen vännen och sköt om dig.
Kram Agneta

Änglarum sa...

Hej susanne! så fint du hat fixat!usch ja nu närmar sig allvaret igen! samma sak varje år semestern går för FORT..... ha de nu bra det sista! kramizar Jessica

Källeboda lantliv sa...

sommar i ditt kök också ..såå fint ! ja att springa är skönt med de trötta benen blir allt lite sliten ...jag var också ute idag ...nu måste jag med träna ..alla byxor har blivit för små i garderoben ..h.m konstigt ! krymper dom där ...kram jeanette.kallebodalantliv

Anette sa...

Sååå fint du har de himlans mysigt.
Jättefin kudde du köpt o duken vart söt på bordet :)
Ha de så bra vännen.
Kramen Anette