måndag 18 juli 2011


Hejsan!

Dagen gick bra på jobbet, och vips så är man inne i jobbet igen som om man aldrig hade varit ifrån det.

Jag har en rad i trädgården med hallon, och oj vad det har varit mycket bär just nu. Plockar varje dag och får mellan 5- 10 dl.
Gott att ha i frysen till lite av varje:)

Sen vill jag tipsa er om denna söta skål, som dessertskål eller så. Den finns på Ica Maxi och jag tycker den påminner om Ib Laursen.

Tack för era gulliga kommentarer, dom värmer så gött;) Sen har jag visst fått en följare till, så kul, välkommen Gunilla:)

Ha en skön kväll nu!
Kram Susanne

9 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Ser gott ut, har tyvärr inga hallonbuskar men jag brukar plocka skogshallon istället...lite tråkigare bara.
Visst påminner skålarna om IB Larsens, lika fina.
Kram Susanne

Änglarna finns sa...

Ja du, det går fort..att komma tillbaka in i jobbet igen.
Åhh..så gott..med färska hallon..underbart!
Bara äta..direkt..el göra paj..mmm..
Önskar dej en fortsatt härlig kväll! Kram Annika

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad gott med färska hallon.Att äta direkt eller paj eller vad man är sugen på.Ha nu en skön kväll goa vännen.Kraaam Rita ♥

Johanna Stålros sa...

tänk så snabbt man kommer in i gamla spår igen....på ont och gott. Söt skål. Mumsigt med färska hallon. kram Johanna

Lauras gård sa...

Vad lyxigt med så mycket hallon! Det är ju så gott! Jätte söta skålar. Ibland har Ica Maxi riktiga god bitar! Kram STina

Lisa sa...

Har inte ätit trädgårdshallon sen min älskade pappa gick bort -99. Har blivit frysta från Ica men de går de med. Härligt ser det ut. Skålen var kanonsnygg. De ska jag se efter. Ha de så gott..

Kramkram Lisa

Hanna sa...

mums.
Kram
Hanna

Källeboda lantliv sa...

ja hallon är gott ! ser mumsiga ut ...ja de skålarna har jag också tittat på ..söta ! ja viist kommer man snabbt in i jobbet igen ..känns som om man inte haft semester ....efter bara några dagar ..men vi ska ju inte klag i usa ..där min dotter är ..så har dom bara en vecka på ett år ..så vi ska vara glada ..kram jeanette.kallebodalantliv

Anette sa...

Halloj Susanne
Härligt med hallon ,tänk hemma hallonsylt hur gått som helst.
Brukar plocka vilda o koka sylt av o den är ljuvligt god.
Ha de så himlans bra
Kram kram Anette