söndag 10 juli 2011

Nya gardiner


Hejsan!

Idag har vi varit iväg till Falkenberg och haft en heldag. Vi spelade minigolf som jag vann ( mycket mallig) solade badade och åt glass.
Det var såå varmt och skönt i vattnet, jag skulle vilja stannat och bara njutit, men men hemma är bra det med;)

Förra veckan var jag iväg och köpte lite nytt tyg. Sydde hissgardiner av det till mitt kök.


Jag blev mycket nöjd och man fick en lantlig känsla i köket direkt.

Tack snälla för era gratulationer till min dotter, hon niger och tackar:) Nu blir det en cider och soffläge!

Kram Susanne

21 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Grattis till vinsten!
Vilka söta gardiner du har sytt, du är sååå.. duktig, gillar rutigt!
Önskar dig en bra måndag!
Kram Raina

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en kanondag.Åååå vad duktig du är att sy.Ha en fortsatt skön kväll.Kraaam Rita ♥

Källeboda lantliv sa...

låter som en skön dag ! häärliga sommar ...fina gardiner du fixat till ..ja en känsla av lantliv..kram jeanette.kallebodalantliv

Lisa sa...

Jättefina gardiner som du fiffat till.Blev verkligen mysigt. Hoppas dottern hade en bra födelsedag. Minigolf är inte nåt jag skulle vinna med bästa vilja i världen så stort grattis til dig...

Kram Lisa

Johanna Stålros sa...

Så söta gardiner! Grattis till vinsten- alltid kul att vinna;) kram Johanna

Photo by Maria sa...

Så söta lantliga gardiner..

Ha nu en fin ny vecka..

Kram Mia

Ett vingslag sa...

Super söta gardiner du sytt!
Vad duktig du är!
Riktigt lantliga.
Kram/Lotta

Hanna sa...

Jätte fina gardiner du har gjort.
Tack för fin kommentar hos mig. Den värmde.
kram
Hanna

Rosor och Pioner sa...

Gratulerar till vinsten.

Gardinerna blev supersnygga!!

Kram Susanne

Mjuka sa...

Wow vilka fina gardiner! Så somrigt i ditt kök!
Må så gott!
Kram Malin

freddesvitahem sa...

Gardinerna får en och känna sig sval om sommarvärmen när man inte vill äta glass jämt.
Snyggt blev det.!
Blev själv sugen på sy något eget.
Få rota mig bland tygerna i källaren.
Kramis

jessikan sa...

Hejsan! De va ett tag sen :)

Men va fina gardiner! Jag blir tokig på att jag inte kan sy.....

Kramen

Anonym sa...

Fint! Fint! Kram Barbro

Lilla Lycksta sa...

Jättefina gardiner som du gjort. Låter som du hade en härlig dag i Falkenberg, men cider och soffläge är inte fel de heller. Ha det gott!

Kramen Camilla

Photo by Maria sa...

Sv; Har du kollat dina skor?? Brukar ju vara de som är felet när man får ont i benhinnorna.. Annars vet jag inte.. Men bra skor är ju ofta a och o..

Kram Mia

Anette sa...

Jättefina hissgardiner du sytt ,gud va alla syr nu hi hi alla utom jag .
Låter som ni haft en kanondag med mys :)
Ha en skön kväll.
Kramen Anette

Lotta sa...

Såå söta gardiner! Skulle vilja ha likadana.... Kram Lotta

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

God morgon! läste i ett inlägg av dig att du hade problem med dina benhinnor. köp kinesiotejp på skade butiken , man kan tejpa enl beskrivning. jag hade grymp ont i benhinnorna efter jag och grannen hade våran galna vårstrapats..vi gick ett marathon dvs 4,2 mil hihi och jag hade så ont så jag kunde knappt ta mig framåt och vi hade weekendresa till Krakow på schemat, då tejpade jag enl en bild jag sett i RunnersWorld och helt sjukt men smärtan försvann direkt. Jag hade tejpen på i några dagar och då jaag tog bort den var smärtan också borta.. Lycka till!! kram

Malin sa...

Hej!

Kul att du van! Ja har vunnit i minigolf en ända gång och det var när vinnaren fick diska.... Du fattar va!? Dom andra måste spelat dåligt för att slippa! För ja e inte så bra... Men jag diskade med glädje =) Fina gardiner du sytt! Och goda tårtan... mums =)

Må så gott!
Kramar Malin

Hammarsbacken sa...

Söta gardiner. Jag älskar rutigt. Det är lantligt, tycker jag. Grattis till vinsten i minigolf. Förstår att du är mallig. Jag har aldrig vunnit. Fast jag har varit nära någon gång. Nästa gång vinner jag... Kram Sonja.

Petra-Lantlig Charm sa...

Ser nästan ut som mina garfiner! De var jätte fina, det är vackert med rutigt och väldigt lantligt!

Jag har aldrig vunnit minigolf så klart du ska vara mallig :-)

Ha en skön kväll!

Kram Petra