onsdag 20 juli 2011

Grisigt värre!


God kväll!

Tack snälla för era kommentarer, ni är ju bara för gulliga! ♥

En dag utan en droppe regn, mycket konstigt;) Men så skönt! Vi har målat lite på huset, mest gubben min eftersom han har semester och jag har jobbat.

För ett tag sen så flyttade herr och fru gris in hos mig;) Som ni kanske vet så är jag lite extra kär i grisar, så då är det svårt att låta bli att köpa när det kommer en och annan i min synvinkel;)


Nu vill jag ni ska vara rädda om varann och ta hand om varann, för livet är alldeles för kort för något annat dumt!

Kramar Susanne

18 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Sött grispar! Att samla på grisar är inte det lite farligt...när vännerna kommer på att de skall överraska dig med en livs levande söt liten griskulting på någon jämn födelsedag :-))

Ha det gott
Kram Susanne

Johanna Stålros sa...

Fina och tänkvärda ord!!!! Kram Johanna

Anonym sa...

Där sitter de ju fint o ser söta ut!
Kul med lite färg på huset, fräschar ju alltid upp det när penslen fått gå några ronder!

Kram Annica - Vårt lilla bo

Lisa sa...

Men gud så söta grisar. Helt underbara, Var fann du dom ?? Åhh, man blir ju kär. Ha de så gott hjärta...

Kram Lisa

Anonym sa...

Så söta de är, jag har två liknande kaniner som sitter i köket och övervakar mig när jag lagar mat...

Kram Birgitta

Gunillasljusglimtar sa...

Ja dom var pyssesöta verkligen..kan känna doften nu av en liten kulting som låg under värmelampa när mor o far hade grisar. Hm hm sen större inte RIKTIGT lika ... men ändå charmiga! Ha det gott gumman Gunilla ♥

bakom berget sa...

Det var bra sagt!
Jaså, du samlar på grisar. Va kul! Har du många? Dom där två var ju verkligen ett par Gullegrisar. :)
Ha en fin dag! Kram Åsa.

Källeboda lantliv sa...

ja såå gulliga grisar.!man är ofta samlare på något ..jag samlar nog på lyktor ...ha det bra ..kram jeanette.kallebodalantliv

Uttan sa...

Men sååå söta grisar.

Så gillade Jag Din klänning som Du köpt. Jätte mycket!!! Du kommer bli så fin så.

Ja livet är här och nu!

Ha det gott!
Kram!

Martina Andersson sa...

Hej vännen =)
Hoppas att allt är bra med dig ?
Ja vi håller på att måla på vårat hus också men vädret är inte riktigt med oss =) Så himla tråkigt men vi får hoppas att det snart vänder =)
Jag hoppas att vi snart hörs igen kram Tina

Charlotte sa...

Söta små grisar:). Jag har en kärlek till hjärtan i alla dess former. Jag ska räkna hur mycket hjärtformat jag har här hemma...tror det blir många:).

Kramar

Malin sa...

Hej Vännen!
Söta grisar, hoppas att allt är bra....?
Håller med dig om att man skall ta vara på varandra, livet kan ändras på en kort sekund...
Det har man ju varit med om så det räcker..

Kram på dig och sköt om Er
Malin

Vita huset 28 sa...

Haha ja alla har vi ju våra laster :) De va grisigt söta iaf, fniss

Kram Camilla

Anette sa...

Hej vännen
Men vilka små söta grisar du har ,supersöta va dom hi hi
Ja idag har vi haft tur med vädret men såg att i morgon är de över ...
Ha de så fint
Kramen Anette

Jenny sa...

Hej Susanne!
Grattis i efterskott till sötnosen Molly, vad fin hon är!

Gulliga grisar oxå;)

Kraam Jenny

Vintage House sa...

Hej
så söta :)
ha en skön fortsatt sommmar ta hand om dig och njut
kram
sandra

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Klok som en bok! Ska genast stänga av datorn å umgås med min man!
Kram Mimmi

Nöff♥

Marie Louise sa...

Jag tror att vi alla samlar på något om vi tänker efter... själv samlar jag på riktigt gamla porslinskor som sitter ihop som par, men de är jättesvåra att hitta. Dina grisar var ju så söta! Ha det gott så länge kram Marie