söndag 30 oktober 2011

Grisigt värre


Hejsan!

Gud så skönt med att man fick dra tillbaka klockan 1 timme. Tänk om vi hade fått gjort det varje helg, så mycket man skulle hinna med då;)

Jag har fått gjort det mesta av vad jag hade tänkt mig denna helg. Det har blivit bull och brödbak, städning, tvättning och det viktigaste.....pyssel!!!

Jag har gjort en doftpåse av linne och spets.

Sen har jag sytt fler kuddar, som om man inte har så det räcker hahaha. Dom får ni se en annan dag. Sen har jag sytt min gris som jag har fått från Panduro genom Anna. Det var lite pilligt men kul och så söt den blev :) Passar mig perfekt, jag som älskar grisar!



Så nu blev jag sugen på att göra fler fast i annat tyg så man kan ha dom framme året om:)

Nu ska jag iväg och träna och sen blir det slappning resten av kvällen. Imorgon blir det Ikea med barnen.

Kram Susanne

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar doft påse, och grisen var ju för härlig...

Kram Birgitta

Hanna sa...

Så sött.
Kram
HAnna

Änglarum sa...

Hejsan! sicken söt gris ;))) Ha en bra kväll! kramiz Jessica

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen , bättre sent än aldrig. Du är registrerad!!!
Jag tar mina barn och åker till Ullared i morgon!!!
Ååå jag hoppas på så mycket fynd, så jag kanske blir besviken...
Kramkram <3 nettan

Marie Louise sa...

Åh, sötaste grisen...ja, det är lite pillergöra med att sy..men blir ju så charmigt! Likaså din fina doftpåse..så fint med linne och spets till.
Kram och ha det gott ..Marie

Vores have sa...

Hej Susanne.
Så flittig du har været - mange flotte ting du har lavet.
Ønsker dig en god søndag aften.
Knus Hanne Bente ♥

Photo by Maria sa...

Så fin gris..

Ha nu en fin start på veckan..

Kram Mia

Gunillasljusglimtar sa...

Åh det var mej en söter gris,sagt på västgötska..Påsen var inte dum heller.Jaa denna dag blev extra lång,hihihi...Ha en go natt kramis Gunilla

STENLYCKA sa...

Tack kära vän för din hälsning!
Vilken gullig gris!!
Kram Raina

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ja grisen var ju ursöt vilket sött tyg!
doftpåsen likaså...
Ha en bra dag!
Kram Lotta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var en riktig "gullegris". Jättesöt!
kram
Marie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jösses vad mycket du hann på en helg, önskar jag hade haft den energin. Grisen är så söt, så fina tyger du hade. Och doftpåsen lika fin den.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Lilla hjärtat sa...

Så gulliga grisar, vad duktig du är!!
Kram A-K