onsdag 5 oktober 2011

Hej hopp!

Dagen slutade redan vid tvåtiden på jobbet idag:) Så skönt, det är man ju inte så bortskämd med när man jobbar heltid numera. Vad gjorde jag då efter jobbet tror ni??

Japp man kan kalla det för en loppisrunda;) Åhh la la laaaa. ÄNTLIGEN har jag fått tag på mitt fynd!!!!
Ni som är nyfikna får hållas ett tag till;) Jag har lite att fixa med innan jag kan visa er.

Nu hör det till saken att sakerna jag har velat ha en längre tid har jag nu funnit:) Skoj! Visst finns det grejer kvar men i stort sett så har jag funnit dom. Jag hade gärna velat ha en, vad heter det....redahylla? eller.......ja ja en sån där hylla med glaslådor ni vet som man hade alltid i köken förr?!
Jag har sett några men antingen har dom varit i väldigt dåligt skick eller mycket dyra:( Så då får det vara;) Sen vill jag ha ett vitrinskåp med.
Så har ni det på lager och vill bli av med det så;))))

Så nu när jag går på loppis så är det med ett annat öga, både skönt och lite trist....men jag har en känsla att snart så kommer en ny önskelista fram.

Gårdagens fynd är denna :)

gamla skolplanschen....

härligt sliten....

med passande motiv för en hund fanatiker;)


Dock inte mina raser men jyckar....

Nä mina vänner, nu så ska jag förbereda dagen i morgon. En liten speciell dag.
Sen vill jag tacka er för ni finns, blir så glad av era varma goa kommentarer!!!!

Kram Susanne

11 kommentarer:

Maria sa...

Hej vännen...vad kul att hittat lite kul grejer :)
Och din hund plansch var så fin. Önskar dig en skön onsdags kväll. Kram Maria

Anonym sa...

Hej gumman! tack för kommentar...Jo man är nog lite tant emellanåt men ung i sinnet tycker jag allt själv! Ha en bra kväll...Blogger krånglar så jag får ta anonymt...Kramis Gunillasljusglimtar

Malin sa...

Hej Vännen!

Så roligt att du gillar mina krokar, det blir manalltid glad över =) Sträker på mig lite extra ;-)

Klart Ni skall ha en liten syster eller bror till sötaste Molly! Du får skaffa en till istället för mig som är alergisk. Min bror har fyra st STORA troll och en hög med valpar på gång, så Ni ligger lite efter.

Spännande det skall bli att se ditt fynd! Vad är det för skåp du vill ha? Vägg vetrin eller ett som skall stå på golvet? Har ett som jag ev tänkt sälja för någon hundra lapp eller två. Ett vägg med blyinfattade glas eller vad det heter. Har liksom inget bra ställe att ha det på i nu läget. Och mannen blir tokig på att ja samlar på mig och köper nytt utan att slänga eller sälja det gammla.

Må så gott, och hojta om du är intresserad.

Kramar Malin

Änglarum sa...

Hej! får nog åka åt ditt håll för att göra fynd ;) här känns det som de inte duggar så tätt ;( men man är många om budet...snart dags för bänkning vid tvn o Bonden! kramiz Jessica

Liza sa...

Åh så kul när man hittar nåt man letat efter, blir nyfiken nu!
Vilken fin plansch!

Trevlig kväll!

Kramar Liza

Vores have sa...

Hej Susanne.
Flot plakat du har fundet.
Ønsker dig en god onsdag aften.
Knus Hanne Bente ♥

Änglarna finns sa...

Tänker tillbaka när jag gick i småskolan..och vi hade planscher av olika slag, som prydde väggarna...:)
Var sååå längesedan...hihi
Önskar dej en fortsatt underbar kväll!!
Kram Annika

Anonym sa...

Vilka underbara planscher...

Kram Birgitta

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vilken fantastisk hundplansch du har hittat! Blir faktiskt lite smått grön av avund här i min soffa nu. :0)

Ha en härligt onsdagskväll!

Kram/ Anna

Anonym sa...

Fina fynd! Grattis Kram Lotta

jessikan sa...

Jättefina planscher! Vi ska kanske byta, jag har ju en sån där köksförvaring med glaslådor :) Fast nej, det är arv efter älskade mormor.

Stooor kram