torsdag 13 oktober 2011


Hejsan!

Skönt att höra att ni känner er trötta med;) Är helt slut även idag:( kan kanske ha en förkylning på g, den som lever får se;)

Visst tjejer så gissade ni helt rätt;) Jag ska få en liten valp:))))) Mannen min har gått med på det och det ska bli sååå roligt!!! Jag var ju där i går och kikade igen, så söta och fina. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig men lovar att nästa gång ta lite bilder och visa er;)

Jag har fixat lite på skänken, lite mer mustiga och höstlika färger.



Nu blir det halv åtta hos mig!

Kram Susanne



13 kommentarer:

Mitt Vita Björkebo sa...

Jätte fint på skänken ,vännen...Tycker om när det finns lite brunt kring det vackra vita..Det blir en underbar kontrast...
Låter ljuvligt med liten vovve...,Blir sååå sugen!
Hoppas nu att du piggnar i,utan att det bryter ut nått alls...
Kram ANNA

Malin sa...

HeJ!
Sååå roligt med vovve! Jag är verkligen glad för Er skull! Förstår att Ni är förväntans fulla, skall bli roligt att se det lilla undervärket här sen =)

Fint du har fixat på skänken! Här får jag också ta ett röj någon dag snart. Känns ganska rörigt på de flesta ställen just nu, med trattisar på tork i vardags rummet och massa reklam och veckobrev från skolan i köket. Ja ja, kanske det är helgens projekt.

Må så gott!
kramarMalin

Vita huset 28 sa...

Härligt med lite murrigt och höstlikt, fint.

Åh va kul för er med en liten :)

Kram Camilla

angel sa...

Trevligt med en liten valp...ha det gott

Lisa sa...

Hej hjärtat..Tack för dina så fina och varma ord. Var lite tufft igår. Mennnn gu ska du få vovve. Så underbart. Jag älskar min lillgris såå. Så spännande att se sen, ojojoj. Men nu vart de jobbigt, jösses vad ska jag bjuda för dom då. Hade jag vart rik skulle du fått ett stort bud men nu är jag ju inte de så vad sägs om 40 kr st är de för lite ?? De är värda mycket mer men, usch och fy så svårt..Ja du får säga gumman...Ha en underbar fredag och helg iallafall...

Kram Lisa

Rapport till Vänfors sa...

Hur bar du dig åt för att gubben skulle vilja ha en liten vovve till? Intressant...
Jättefin ängel du hade på den gamla boken.
Kram Annika

Nyanser av vitt sa...

Åh vad kul med en liten vovve och så fint du har gjort på skänken. Sköt om dig.
Kram Agneta

Uttan sa...

Men en Vovve.....Sååå Kul. Grattis! ska bli spännande att få se senare.
Så fint Du har gjort.
Ha det gott!
Kram!

Källeboda lantliv sa...

En liten vovve! Spännande .. Men mycket jobb ..fint du fixat på din skänk .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Vores have sa...

Hej Susanne.
Så flot du har pyntet din skænk.
ÅH, en lille hundehvalp.......glæder mig til at se den.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du piggnat till, men det går väldigt många förkylningar nu. Och en valp, så roligt det kommer bli. Jag kommer ihåg lyckan när vi hämtade våran Rasmus, en cocker. Ser fram emot bilder på den lille goingen. Jättefint på skänken, ängeln på bokhögen gillade jag jättemycket.
Trevlig helg och kramar
AnnaMaria

Stina sa...

Så fint du har gjort.:-) Kram Stina

Änglarum sa...

Halloj! åh så kul med en liten Sally! nu blir det väntan då? ;) trevlig helg vännen! kramiz Jessica