fredag 7 oktober 2011

Wroooom


här kommer mitt loppisfynd......wroooooooooom!

Hej!

Äntligen fredag:) Mys i fulla drag! Jag ska jobba i helgen men fredagsmys ska jag hinna med:) Tack för era kommentarer i förra inlägget, blev så glad. Flera undrade om litermåttet är gammalt eller nytt. Det är gammalt och köpt på loppis.

Nu har jag fått fixat till mitt senaste loppisfynd och jag älskar den:) Visst är den underbar?





Jag har såå länge velat ha en gammal cykel och nu äntligen står den här:))))))

Nu hoppas jag ni får en riktigt skön kväll och helg!!!!!

Kram Susanne

24 kommentarer:

Vi i Villa Ville kulla sa...

Riktigt ljuvlig!!!!
Har velat ha en sådan fining vid infarten länge!!!
Önskar dej en fortsatt skön helg!!!!

Lotta

Anonym sa...

Så fint det blev, cykeln ser underbar ut med lyktan på styret...

Kram Birgitta

Rapport till Vänfors sa...

När jag ser cykeln...dräggel:)

Kram Annika

Vita huset 28 sa...

Åhh va fin!! Riktigt rostig o fin :) Blev hur snyggt som helst.

Kram Camilla

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Änglarum sa...

Hej! önskar dig en trevlig helg!så fint du höst fiffat din racer ;))) kramiz Jessica

bakom berget sa...

Såå vacker! Och så fint det blev med ljungen i korgen där.
Jag önskar dig en härlig helg! Kram Åsa.

Johanna Stålros sa...

Jättefin gammak cykel....Trevlig helg önskar jag dig. Kram Johanna

Anonym sa...

Guuud ikken trevlig cykel skulle jag vilja ha mä...Lyckos! Ha en trevlig helg o tack för titten gumman...Kramis Gunillasljusglimtar

Vores have sa...

Hej Susanne.
Smuk cykel....
God arbejdsweek-end.
Knus Hanne Bente ♥

Uttan sa...

Wov sååå underbar. Helt i min smak. svärfar har en sådan cykel.....men Han använder den dagligen så Jag har inte vågat ta den än ;) men men nu blev jag ju vääääldigt sugen alltså.
Vilket blick fång!
Kul att Du vill tävla hos Mej!

Kramar!

Torpliv sa...

Vilket underbar loppisfynd, och så fint du har pysslat kring cykeln, vackert och med riktigt härlig höstkänsla! Hoppas du får en fin helg! Kram Petra

Livet på landet sa...

Tycker oxå att det är snyggt med gamla cyklar som pyntas & lullullas!
Riktigt läcker!

Kram Helena

Jenny sa...

Hej Susanne!
Åh vilken charmig gammal cykel du hittat!! Vad fint du pyntat den:)

Kul att du är med o tävlar hos mig!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny

Källeboda lantliv sa...

Sådan cykel vill jag me ha .. Vilken tur du haft ! Så fin den blev .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Hemmet Är Min Borg sa...

åh en gammal cykel vad roligt och man kan dekorera den så fint som du har gjort
ha en fortsatt skön helg
Kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Grattis till ditt superfina loppisfynd! Jag letar med ljus och lykta efter en gammal cykel... senast jag såg en norpades den mitt framför näsan på mig! =(

Kram kram

STENLYCKA sa...

Ja, det var ett loppisfynd som heter duga. Så fin det blev när du smyckade med lyckta och ljung.
Önskar dig allt gott!
Kram Raina

Skogslyckan sa...

Vad kul att du äntligen hittat en gammal fin cykel. Minns att du skrev att du önskade en sån när jag visade mitt mjölkbord där min gamla cykel står. Ha en fortsatt fin kväll!
Kram Pia

jessikan sa...

Nejmen jisses vad fin! Och så himla läckert dekorerad!

Kramen

freddesvitahem sa...

Åh, me love it.
en gammal rostig cykel.
Visade gubben min och han bara skakade och påpekade jag har en gammal cykel, men hemsk grön men inte lika fin som din. Den gröna använder jag till vardags.
Fint med ljungen där.
Kramis

Maria sa...

O detta gillar jag. Tänkt på detta här hemma..........men var skall vi ställa den så det ser naturligt ut..hum. Får nog tänka om tyvärr. Men jag tycker det är så mysigt. Kram Maria

Vintage House sa...

Vilken ljuvlig gammal cykel fantasisk som dekoration..
ha en fin måndag
kram
sandra

Liza sa...

Åh så fint!!
Har min mormors gamla cykel sparad o står mot en vägg vid uthuset, nu blir jag sugen på o sätta fram den o pynta! =)

Trevlig kväll!

Kram Liza