onsdag 12 oktober 2011


Hej!

Här sitter jag nu, helt genomsvettig efter ett träningspass och äter knäckebröd. Innan passet var jag så sjukt trött och hade 1000 olika orsaker för att inte gå, men som väl är har jag en gubbe som sparkade iväg mig;)
Så nu känns det lite bättre, åtminstone piggare i hjärnan;)

Hur är det med er mina vänner? Tycker jag hör överallt hur trötta alla är:( Vad är det för värld vi lever i?


Nu måste jag in i duschen och sen ska jag hinna med och kika in till er med, har blivit dåligt med det det sista.
Ha det bäst♥

Kram Susanne

P.s Jag har varit och tittat på något underbart idag och en kommer bli min:) D.s

11 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder och mysiga saker...

Kram Birgitta

Källeboda lantliv sa...

Duktiga du som tränat .. Man blir piggare efteråt .. Ja nu är en mörk tid som kommer .. Av olika anledningar så är man trött .. Jag har ett tufft jobb .. Många barn lite personal det går inte ihop .. Ibland så måste man vila .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Maria sa...

Fina bilder du visar. Nä jag är inte tröttare än vanligt. Kanske är den berömda hösttröttheten. Ha det fint vännen, kram Maria

jessikan sa...

du, jag och min "bästis" pratade om det för ett par dar sen. Vad blev det för värld för oss som skapades? Mer underlättande teknik heeeela tiden, men ändå mer och mer stress! Vi MÅSTE backa bandet. För som det är nu styr en liiiiten detalj hela vårt liv, klockan...

Kramen

Änglarum sa...

Hej! ja denna trötthet ;) gick 5 km rundan i dag,trots att hela kroppen skrek NEJ!! men skönt efteråt,fast inte blev jag piggare inte sov en timme när jag kom hem... Fin krona du har ;) o det låter ju spännande med en ny medlem ;) kramiz Jessica

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen skönt att inte bara jag har det problemet, hihi. ååå Har du möjligtvis kollat in en valp eller en liten kissekatt, spännande i alla fall...
Kramkram <3 nettan

Johanna Stålros sa...

Så duktig du är- önskar jag oxå tog tag i min träning;) Kram Johanna

Hammarsbacken sa...

Vad duktigt att gå iväg på träningen fast du var så trött. Jag vet hur det är. Man har tusen andra saker att göra. Kram Sonja.

Gunillasljusglimtar sa...

Gomorn! Visst är det skönt när man väl GJORT DET!!! Tränat gått eller vad som...Jo tröttare är man nog men skyller lite på hösten jag! Blir det månne en liten levande varelse tro? Vovsing eller misse tro? Spänd förväntan...Kramis Gunilla

Vores have sa...

Flotte ting du viser.
Ønsker dig en god torsdag.
Knus Hanne Bente ♥

Malin sa...

Hej!!

Ja trött e man... men det är nog bara att försöka ta in så mycket friskluft och solljus som möjligt! Det är väl inte så att det blir en liten vovve!? ÅÅååå så roligt i så fall! Lite avis blir jag allt i så fall!!!

Kram Malin