måndag 3 oktober 2011


Hejsan!

Då var det vardag igen och helgens vackra väder försvann med. Riktigt höstlik dag idag så idag vaknar man aldrig utan vill helst ligga på soffan med en filt över huvudet;)

Jag har varit i Borås och köpt presenter till gubben min, han fyller snart år. Så nu har man klarat av den biten, rätt skönt.
Sen har det bakats en hallonpaj som vi redan har ätit upp, här finns det inga rester kvar med bara tonåringar i huset;)

Bilderna tog jag i helgen när det var så vackert väder. Lite pyssel gjorde jag i helgen med. Ett hjärta blev det som jag hängde i rosenbågen.
Syns dåligt på denna bilden men...

...här var det bättre:)

Jag får tacka er för både kommentarer och tips;) Jag tror att projektet övertalning kommer att bli MYCKET svårt:(

Ha det bäst!
Kram Susanne

11 kommentarer:

Änglarum sa...

Hej! inte fel med hallonpaj ;) usch jag är bara söt sugen just nu ;)i dag är det grått gråare gråast.. man får mysa in sig i soffan! ha det gott kramiz Jessica

jessikan sa...

Vilken härlig entré! Haalonpaj är alldeles extra, mums. Ha de gott kram jessika

Johanna Stålros sa...

Vilket underbart hjärta!!! Kram Johanna

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj!
Vilket fint hjärta, härlig färg!

Kram kram

Anonym sa...

Åhh vilket fint hjärta du gjort...ha en bra kväll vännen..Kramis Gunilla

Anna-Lena sa...

Halloj Susanne!

Vilket vacker hjärta du gjort! Är väldigt svag för hjärtan i alla dess former. Kikat runt lite hos dig nu. Vilken fin quilt du köpt på Netto. Synd att det inte finns en sådan butik nära mig.

Ha en fin kväll!

Kram Anna-Lena♥

Anneli sa...

Låter mums med hallonpaj!
Synd bara att det ska ta slut så snabbt.......

Ha det fint,
Kram Anneli.

Vores have sa...

Hej Susanne.
Rigtig flotte billeder - smukt hjerte.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente♥

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hallonpaj lät ju gott. Förstår att den är slut nu... :)
Hjärtat var jättefint!
Kram
Marie

Fröken Fräken sa...

Ja, vad är det med det här höstvädret?! Imorse när väckarklockan ringde var det så mörkt ute att jag var övertygad om att det fortfarande var natt..(ja, det kändes så också, så trött var jag ;-D ) Låter smaskigt med hallonpaj!

Elsa och Helena sa...

Ja, visst var det underbart i helgen! Ditt hjärta är så fint:)
KRAM Helena