fredag 21 oktober 2011

Härliga fredag!


Heej!

Ända dagen på denna veckan som jag är ledig var idag. Den bestod av städning och något mycket roligt:) Jag har varit och hämtat min nya bil:) Eller ny och ny, bättre begagnad;)
Den är 6 år gammal men den är som en ny bil för mig, har aldrig ägt en så ny bil:) Så nu står min pärla på parkeringen och blänker.

Jag mår lite bättre idag men många små varningssignaler har jag dessvärre:( Jag vill tacka er för att ni är så omtänksamma och gulliga ♥




Nu blir det fredagsmys här och sen väntar jobbet i helgen. Jag hoppas att ni får en riktigt skön och fin helg!

Kram Susanne

9 kommentarer:

Maria sa...

Ta det lugnt vännen. Och ta vara på dig. Önskar dig en bra helg. Kramar från Maria

Anette sa...

Halloj vännen
Så fint du gjort i krukan ,fint med dom röda kvistarna :)
Samma här jobb hela helgen ...men men så är livet.
Du kanske ska dra ner lite på tempot och vila lite också.
Va rädd om dej:)
Kramar Anette

Änglarum sa...

Hej! ha en fin helg! trots jobb! kram kram Jessica

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen
Grattis till din nya bil. Ta det lugnt ikväll och ha en mysig helg trots jobb....
Kram Agneta

Anonym sa...

Ha en skön fredagskväll och en bra jobbar helg..

Kram Birgitta

Gunillasljusglimtar sa...

Ja du får vara rädd om dej gumman,tänker på DEJ ska du veta...Kramis Gunilla

jessikan sa...

Iiiii vaa skoj med ny bil!!

Fredag är alldeles extra, den känslan är obetalbar. ( Säger jag för att det är första helgen på sex veckor som jag är ledig... )

Kram på dej!

Skogslyckan sa...

Säger det igen, tänk på dig själv, finns bara en av dig!! Njut helgen goa du.
Kram Pia

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad skoj att ha ny bil...Detmåste ju vara inressant att köra ny bil.. Brukar räcka en tid innan man är van...
Du undrade om det är decoupage lack... Det är Deco Art, Servietten-Kleber,
decoupage lijm...Köpt från hobby affär.. Men skulle säga att det är likadant som lack..Tror att konsistensen är tunnare än vanligt lack...
Ha en skön kväll...
Kraam
Sanne