tisdag 18 oktober 2011


Halloj!

Tack snälla för era kommentarer, ni är bara så gulliga:) Fast vissa av er tror att jag redan har den lilla Sally hemma och det har jag inte. Får henne inte förrän 12 november.

Efter jobbet idag åkte jag till Eriks hjälpen, där hittade jag denna madonna. Jag gick runt med henne länge och kunde inte bestämma mig för om jag ville ha henne eller ej. Hon var lite dyr tyckte jag.


Rätt som det var så ropade någon på mig, då var det min svägerska :) Kul! Då säger hon att jag är här med tjejen som har bloggen Rapport till Vänfors. Jösses blev ju lite paff och ställd, ja sant, ni som känner mig på "riktigt" kanske tror jag sitter och ljuger för jag kan ju aldrig vara tyst hehehe. Men jag fick inte sagt så mycket, men Annica så snygg du var och jag som såg ut som ett ras efter jobbet;)))
Ja ja vi kanske ses någon mer gång så vi kan prata mer då;)

Så nu mina vänner har jag träffat 2 bloggisar på "riktigt", häftigt!

Nu till madonnan, tänkte först att jag skulle måla den vit men nu när hon står här hemma så vet i tusan. Vad tycker ni??



Ska hon vara som hon är eller ska jag ta penseln?

Ha en skön kväll mina vänner!

Kram Susanne

14 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Åh vad gulligt sagt. Tack!
Jag tycker hon ska vara som hon är ett tag. "Boa" in sig lite så kan du känna efter om hon ska bli vit eller ej.
Kram Agneta

Anonym sa...

Håller med, låt henne vara som hon är... sen kanske.

Kram Birgitta

Änglarum sa...

Hej! ja vem hade inte blivit paff!! just den gången man känner sig urk! ja då springer man på någon pigg alert snygg människa..ungefär som man när hemmet ser ut som en bomb,då plingar det på dörren ;)) Låt den ljuva madonnan vara som hon är!! annars ångrar du dig" kramiz Jessica

jessikan sa...

Sånt är så hemskt! Man känner sej urkurk och den andre lyser. För längesen stod jag oduschad, joggingbyxor och jättesjavig iaffären och frågar en anställd var dom har blodkorv och då känner jag en hand på axeln. -Hej Jessika! Va kul och se dej. Jodå där stod min ungdomskärlek, lång och snygg och luktade ljuvligt. Fyyyyyy!Flubbig och ful och frågar efter BLODKORV! När man ville va snygg och fräsch och ge sken av att räkor och vitt vin var det enda som slank ner i denna kropp...

Apropå Madonna så kan hon väl få va som hon e ett tag :)

Anna-Lena sa...

Åh, så svårt! Jag tycker allt att hon var rätt vacker som hon är men skulle säkert bli fin med lite färg med. Du får nog fundera lite och känna efter.


Ja, det är ju roligt att träffa bloggvänner fast kanske intepå det sättet, hihi...

Kram Anna-Lena♥

Jenny sa...

Hej Susanne!
Visst är det kul att träffa bloggisar "på riktigt":)

Jättefin madonna, tycker nog oxå du ska behålla henne som hon är.

Kraam Jenny

Skogslyckan sa...

Ja men då är det ju snart bara mig kvar att träffa då!!...ler.
Tycker madonnan 'r jättefin som hon är.
Kram Pia

Anonym sa...

Men det var väl inget fel på dig heller, jag tycker att madonnan ska vara som den är, det passar allt det vita. Har lovat Annika att vi ska ta oss till Fritsla tyglager nån dag, då kan du få träffa henne igen, men då ringer jag dig först så du är beredd. ulle

angel sa...

behälll madonnan som hon e..kolla om hon e antik...maddonnan e ju snygg mot det vita..

Källeboda lantliv sa...

Hej .. Jag tycker du ska behålla henne som hon är .. Charmig ! Javisst är det kul att träffa bloggkompisar .. Man har ju mycket gemensamt .. Jag fiskade hos loppisliv i helgen .. Kul ! Kvällen på dig .. Jeanette.kallebodalantliv

Vores have sa...

Hej Susanne.
Jeg syntes at du skal beholde som hun er - hvorfor ændre hende.
Jeg har endnu aldrig mødt nogle af mine blogvenner.....Ønsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥

katha´s kortmakeri sa...

Tur att man säger att utseendet inte har någon betydelse. Ja visst är det kul att träffa bloggvänner på riktigt.
Låt de penseln vila ett tag.

Kram
Katha

Malin sa...

Hej!

Du e skojig du! Men vist är det så att man tappar fattningen. Var inne på Hemlyckan hos Anneli innan sommaren, och tror du jag fick sagt massa saker!? Nej, inte då. Men att jag var Malin fick jag i alla fall klämt ur mig ha ha...
Tyceker du skall ha henne som hon är, så kan du se om du "tröttnar" och vil vitmåla henne.

Ha det så gott!
Kramar Malin

Liza sa...

Hej vännen!

Nu har jag missat en massa här hos dig!
Åh vilken liten ljuvlig vovve!!!
Sååå söt!
Va kul att träffa en bloggis!
Jag hade inte målat madonnan, tycker den är underbart sliten!

Ha det fint!

Kram Liza