måndag 31 oktober 2011


Hej hopp!

Då har man fyllt på huset med ljus och lite annat. Japp jag har varit på Ikea, tyvärr var jag inte ensam där. Kändes som halva Sverige var där:( Jag hade tänkt mig en mysdag med barnen då de har lov denna veckan. Vi skulle fika och gotta oss. Framme på restaurangen så var det säkert 25-30 stycken före oss i kön.
Det blev ingen fika där, ingen av oss orkade med det..... men det fanns ju andra ställen att äta på som tur är;)

Vägen hem var förjäklig! Jag fick sån fruktansvärd huvudvärk. Som tur var så övningskörde min son så jag slapp köra. Tur han har vanan inne på att köra för jag var då ingen bra lärare;)
Väl hemma var det bara till att slänga sig rätt i sängen:( Efter vila och Ipren är nu huvudvärken borta, sååå skönt :)

Här får ni se mina "nya" kuddar jag sydde i helgen. Även dessa är gjorda av kökshanddukar.

Sen har jag varit på vinden och hämtat ner mina skidor. Så kul att ta fram det där man har stoppat undan en längre tid, för det blir som nytt igen:)

Tack snälla för era kommentarer ♥ dom värmer:)

Kram Susanne

14 kommentarer:

Hanna sa...

Så fina kuddar du har sytt.
Skönt att det är bättre med huvudvärken.
Kram
Hanna

Nyanser av vitt sa...

Jättefina kuddar vännen. Skönt att Ipren hjälpte och att du mår bättre.
Kram Agneta

Lisa sa...

Hej goa.. Oj så mycket du har hunnit med. Vilka kuddar du sytt. Och tomtarna var helt ljuvliga, blev kär direkt i dom...VILL HA HA HA. Nää jag måste ta mig till Ullared. FIna bilder har du tatt också. Jag får då inget gjort just nu. Men de kommer. Snälla jag kan inte välja kan du inte bara ta två och skicka så får de bli en överraskning. Så fina allihop. Ha en fin vecka gumman..

Kram Lisa

Rapport till Vänfors sa...

Är kuddarna sydda av nya eller gamla kökshandukar? Gillar dom skarpt, tror du smittar för jag vill också sy en miljon kuddar:)
Bra att huvudvärken gav med sig, glöm inte bort att ta det lugnt.

Kram Annika

Härliga Livet sa...

Jätte fina kuddar. Blir lite avis. Är jätte dålig på att sy. Vilken otur med huvudvärken när man är iväg någonstan. Skönt att det har gått över.
Ha en fin vecka.
Kram Pernilla

Vores have sa...

Hej Susanne.
Flotte puder du har syet.
Godt at din hovedpine gik over.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

jessikan sa...

Först och främst, grisen i förra inlägget, han kan flytta hem till mej när du säkert har tröttnat på honom om sisådär en veck :) Ljuvlig!

Kuddarna är urfina!Det finns inte mycke som höjer mysfaktorn mer i ett hem än plädar, levande ljus och kuddar.

Jo taggtråd är snyggt, men fy tusan vad meckigt! Men tror att "proffsen" använder en tunnare sort, denna vi har på gården är så tjock...

Jättekram!

Liza sa...

Skulle oxå behöva dit o handla ljus!
Så fina kuddar du sytt!
Och så söt gris i förra inlägget, ljuvlig!

Ha det bra!

Kram Liza

Maria sa...

Jasså det var fler på IKEA :) Kan bli lite väl bra ibland. Vilka fina kuddar du skapat. Mycket pyssel på gång. Ta hand om dig vännen. Kram Maria

Liza sa...

Tack vännen!
Skönt att vi är flera! =)

Trevlig kväll!

Kramar Liza

Malin sa...

Super söt gris =) Och så fina kuddar! Har också sytt av farmors gamla handuk, den är röd vit och ja gillar den verkligen! Dina är super också! Kul att dom kommer till andvändning utan att behöva bli "torkade" med ;-)

Kram Malin

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, ja du på Redet kan man handla ihjäl sig. Jag vill ju ha allt och mer där till, hihi.
Ååå så underbart fina kuddar du gjort.
Jag önskar jag hade en fin kökssoffa, så jag också kunde få lika fint:)
Kramrkam<3 nettan

Källeboda lantliv sa...

Ikea .. Jättekul ! Här finns väl julen redan .. Mysigt.. Så fina kuddar du sytt .. Huvudvärk kommer plötsligt ibland .. Suck ! Ett tradigt handikapp .. Krya på dig ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Torpliv sa...

Härlig idé att sy kuddar av vackra handdukar, önskar att jag hade en stor härlig kökssoffa att fylla med sådana, de blev ju kanonfina! Må så gott! Kram Petra