måndag 10 oktober 2011

Pysseldag


Hejsan!

Oj så många som gillade min cykel, så kul, jag älskar den!!!

Efter helgens jobb är jag mycket trött! Vädret gör väl inte det hela bättre heller. Så idag har jag inte gjort något vettigt utan bara vilat och pysslat;)

Ni som läser min blogg kanske kommer ihåg att jag fick ett paket från Panduro av snälla Anna? Det är lite från det paketet jag har pysslat med idag:)

Bland dessa grenarna hänger det små.....

...fåglar med glitter och en bjällra.


Och bland andra grenar hänger dessa söta änglarna.

Sen har jag gjort tvålar och packat in dom i lite fint silkespapper och pyntat dom.




Så nu vet ni vad jag har sysselsatt mig med idag;)

Nu önskar jag er en riktigt skön kväll!

Kram Susanne












15 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Låter som en alldeles underbart mysig dag!
Så mycket fint du har gjort!

Ha en fin kväll!
Kram Annica

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohhh, härligt med en pysseldag. Själv har jag inte tagit för mig nåt. De där små änglarna skulle jag gärna ha i granen, fina. Fåglarna skulle Messi jaga och äta upp. Han är helt tokig i fåglar.

Kram Teres

Lotta sa...

Såå mysigt med en pysseldag!! Jag gillar verkligen din fina cykel. Riktigt mysig höstkänsla!! Kram Lotta

Malin sa...

Hej hopp!

Så fint det var med cykeln!!!!
Helt underbart med fina blomor i korgen och allt! Härligt pyssel har du hunnit med också =)

Må så gott!
I morgon skiner solen igen får vi hoppas!

Kram Malin

Lisa sa...

Hej min vän..Storälskar din cykel. Och så mycket fint du fiffat till. Superfint. Säljer du dom fina tvålarna eller ??? Dom var underbara. Vi har lite samma problem med att huset börjar bli lite fullt ,haha. Önskar dig en underbar vecka..

Kram Lisa

Anonym sa...

Så mycket fint du har gjort idag... Härligt med en pysseldag.

Kram Birgitta

Jenny sa...

Hej Susanne!
Vad fina saker du pysslat!

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

Johanna Stålros sa...

Så fint...Kram Johanna

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, så mycket fint du pysslat idag. Kanske det jag ska göra på måndagar. . .
Sov gott och kramkram <3 nettan

Vores have sa...

Hej Susanne.
Rigtig flotte ting du har lavet.
Ønsker dig en god tirsdag.
Knus Hanne Bente ♥

jessikan sa...

Men vilka underbara små fåglar, ja allt var så fint!

Nu vill jag oxå pyssla, ska se om jag får ihop de :)

Visst har grisarna det underbart! 2500 stycken som kan gå ute, det är fina fisken! Fast mycke mycke mycke spring för mej!!

Bamsekram

Skogslyckan sa...

Oj vad massa fint du gör!! Så fin gå bort present att ta med sig en sån liten vackert inslagen tvål.
Ha en fin tisdag!
Kram Pia

Lisa sa...

Hej igen..Om du skulle vilja sälja så vill jag gärna köpa några tvålar för dom var sååå fina..

Kram Lisa

Viola sa...

Vad härligt med en pysseldag, så många rara saker du gjort, hoppas du har en bra dag, kram

Hem ljuva hem sa...

Så fint pyssel du har gjort, här har det inte pysslats alls då ajg haft fullt upp med sovrummet. Får se om det blir något julpyssel kanske, har ju en del julsaker redan men alltid kul med något nytt.
Fint med cykeln och blommorna..
Kram Anneli