söndag 7 augusti 2011



Hej!

Nu har denna helgen redan gått. Det har varit en full späckad helg för min del. Som jag berättade innan så skulle jag på bröllop och igår så var det dags. Det var ett bröllop utomhus och vilken tur med vädret vi hade:)
Bröllopet var vid Hofsnäs herrgård som ligger så vackert med sjön precis nedanför.

Brudparet kom i denna skönhet, en riktig karamell;)


Den berömda kyssen och brudbuketten bestod av vita och ljusrosa rosor.
Kärlek ♥

Rätt som det var så sa brudparet att nu ska ni gäster få en överraskning. Vi skulle gå till andra sidan om huset och där var denna killen.

En häftig show att minnas.

Sen till kvällen blev det så otroligt vackert vid solnedgången, bilderna talar för sig själva!




Mycket romantik i luften, kunde väl inte vara en bättre dag att gifta sig!
Det var det om bröllopet, men så lovade jag då att visa mig i klänningen, suck inte lika kul då;) Men här är håruppsättningen först.

Och här är jag och gubben ;) Som vanligt gör jag någon märklig min, men men här är jag i alla fall hahaha.
Som om inte det skulle räcka med bröllop på helgen, nä då var det så att vi tyckte vi kunde ha 18 års kalas för min äldste son idag. ( Han fyller på tisdag.) Sagt och gjort så blev det kycklingsallad och tårta och nitton gäster:)

Så nu kan jag meddela mina söta att jag är super duper trött! Men vad gör väl det efter en sån här helg? :))))

Kramar i massor och tack för ni är så goa;)

Susanne

21 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej vilken underbar helg du har haft och vilka fina bilder du bjuder på idag. Bröllop som är så vackert, brudparet var bedårande o lika så buketten. Härlig solnedgång.
Kul o se dig o karln också.

Hoppas du får en bra start på veckan
Kram Camilla

Rosor och Pioner sa...

Vilket vackert bröllop och vilket tjusigt brudpar.
Fina bilder.
Roligt att att få se dig och maken oxå.
Ha det gott
Kram Susanne

barbrok sa...

Skulle jag gifta mig vilket jag inte ska, så skulle det vara på Hofsnäs! Vi bodde ju där på bloggträffen hos Pia! Härligt ställe och vilken fin solnedgång det var. Din håruppsättning var ju också superfin!
Kram barbro

Johanna Stålros sa...

Vilken kalashelg;) Fin du är! Solnedgångsbilderna är magiska. Kram Johanna

Änglarna finns sa...

Underbara bilder!!!!
Förstår att du är trött...:)
Men som du skriver vad gör det...med en sådan helg!!
Underbart bröllop..och 18 års kalas...:)
Ha en fortsatt mysig söndag!!!
Kram Annika

Anonym sa...

Har inga kommentarer bilderna säger allt... super.

Kram Birgitta

Anna-Karin Persson sa...

Det var många fina kort du tagit. Du var jättefin både i klänningen och håruppsättningen. Härlig helg du haft, hoppas nästa vecka blir lika bra. Kram Anna-Karin P

Malin sa...

Hej!

Så härligt Ni verkar till att ha haft det i helgen! Så vackert med solens färger om kvällen. Ha nu en bra vecka!

Kramar Malin

Källeboda lantliv sa...

såå vackert...bröllop är kul att få gå på ..synd att de är så sällan ..vad fin du blev ..kram jeanette.kallebodalantliv ...

Änglarum sa...

Hej! så fina bilder på både Brudparet blommorna, omgivningarna och givetvis på dig o din man o din klänning är jätte fin :) kramiz Jessica

Helenas blogg sa...

jo det kan lätt bli så...=) blev inspirerad av dig med att göra en egen kotavla, men jag kan säga att den blev inte så lyckad, åker nog i brasan=)

Skogslyckan sa...

Då har du varit riktigt nära mig! Jag jobbade extra där i 12 år, dock inte nu längre. Vad fina ni var!! Vi skall till Hofsnäs idag och gå en riktgt härlig långpromenad. Vi har bröllopsdag och har beställt deras lyxpicknickkorgar.
Kram Pia

Lotta sa...

Oj du verkar ha haft fullt upp. Tack för alla vackra bilder. Jag blir sugen att gifta mig!!!
Ni var ju för söta du och din man!!
Kram Lotta

bakom berget sa...

Vilket romantiskt och härligt bröllop och på ett sånt vackert ställe!
Kul att få se er på bilden där. Ni är jättfina!
Ha en fin måndagskväll!
Kram Åsa.

Petra-Lantlig Charm sa...

Vilket härligt bröllop ni varit på!! Vi ska på bröllop i helgen och har ingen aning om vad jag ska ha på mig!!
Du är jätte fin och så söta ihop är ni!!

Kika in till mig så får du se något :-)

Kram kram

Lauras gård sa...

Vilket sagobröllop! Vilken tur med vädret de hade. Vilket minne för er alla! Du är ju hur fin som helst! Underbar klänning och jätte fin i håret! Kram Stina

Maria sa...

Så underbart..och Hoffsnäs Herrgård som är så fint. Var där på semestern och åt lunch. Kramar fr. Maria

Vores have sa...

Hejsa.
Sikke et romantisk bryllup - rigtig flotte billeder.
Har tilføjet mig som følger af din flotte blog.
Ha´en god tirsdag.
Knus Hanne Bente
www.finus.dk

Anonym sa...

Oj då, vad fina ni var!!! Kram Barbro

Hammarsbacken sa...

Det verkar ha varit ett helt underbart romantiskt bröllop. Och du var sååå fin, både i håret och i klänningen.Kram Sonja.

Viola sa...

Vilka underbara bilder, och vilket vackert bröllop, och ni var jättefina :) en helg att minnas kan jag tro, KRAM