tisdag 9 augusti 2011

Hip hip hurra


idag idag är det födelsedag!!!!
Min äldste son fyller hela 18 år idag! Jösses vad han har blivit stor och jag blivit gammal;) Vi hade ju stort kalas för honom i söndags och idag ett litet mindre. Det skulle vara tårta och kakor, ja jösses, efter denna helgen och denna dagen så rullar jag fram nu:)


När jag kom hem från jobbet och tittade i brevlådan så låg där ett paket till mig:) Jag hade ju turen att vinna ett tredje pris hos gulliga Gunilla. Tack snälla för dom fina priserna:)

En super söt ask med rosor på och denna söta text.

Tyvärr så hade den gått sönder i postens hantering MEN som tur är så finns det lim så det var lätt att laga;)
Sen fick jag reda på att jag hade vunnit i en tävling till! Jösses vilken tur jag har:) Men det får ni se när jag får det;)

Tack alla för era söta kommentarer, jag blir såååå glad för dom!!

Kram Susanne















11 kommentarer:

Änglarum sa...

Hejsan! ja jisses vad åren går! så fint dukat bord o smaskig tårta :) håller med! rullar fram här med! men i morrn skall jag o jobbar kompisen gå 5 km!! alltid en början! söt vinst. kramiz Jessica

Johanna Stålros sa...

Så fint du har gjort det. Alltid kul att vinna. kram johanna

Anette sa...

Grattis vännen till vinsten va himlans kul.
Så fin dukning du gjort o tårta va gott :)
Ha de så bäst.
Kramen Anette

Änglarna finns sa...

Grattis till 18-åringen!! Myndig och allt!Bordet ser väldigt inbjudande ut..!!!
Gammal..vem..du? Kan jag väl aldrig tro!!!
Grattis även till vinsterna!!!
Önskar dej en God Natt!!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

...Nej men hade det gått sönder,det va inte skoj! Hoppas det blev bra ändå då med lim...Va kul att du vann IGEN!!...Inte är du gammal,fast när barnen blir äldre så tycker man det..Min son blir 34 nästa fredag...jag är snart gammal tant...hihihi Kramis Gunilla

Vores have sa...

Hej Susanne.
Tillykke med din ældste søn, og tillykke med din præmie.
Gammel? - nej, blot en "lille pige der er blevet ældre".
Ha´en god onsdag - og tak for din kommentar på min blog.
Knus Hanne Bente

freddesvitahem sa...

Grattis. Försöker sno åt mig en bit, men inte vilken bit som helst. Utan ditt fina tårtfat i opalin.
Är på jakt efter en sådan och dess skålar på fot i olika storlekar.
Hoppas sonen fick en underbar dag.
postens hantering.. Tur man kan laga med lim.
Kramis

Rosor och Pioner sa...

Stort GRATTIS till sonen lite i efterskott och ett grattis till dig som har turen att vinna.
Kram Susanne

Vita huset 28 sa...

Åhh så god tårta, grattis till sonen.
O grattis till vinsten, tur de finns lim.
O grattis till den andra som du inte fått, jag har allt koll på vad det är o är lite avis :)

Kram Camilla

Photo by Maria sa...

Mums vad gott ni fikat på när sonen fyllde år..
Min son är 19 men jag är inte äldre än när jag fick honom, fråga inte hur det gått till men så är det ;)

Grattis till sonen och grattis till vinsterna..

Kram Mia

Lisa sa...

Ja det är ju på barnen som man anar att man blir äldre för det blir man ju egentligen INTE eller hur. Så fint du dukat. Ser så gott ut. Grattis till sonen och ha de så gott...

Kram Lisa