onsdag 31 augusti 2011


Hej!

Nu märks det på allvar att hösten är här och sommarlovet är slut. Denna vecka har aktiviteterna kört igång. Tösens piano och dans började och jag är hemkommen efter mitt gympapass. Herregud min skapare vad jag har ont i låren;) Jag kan antagligen inte gå i morgon, men jag gillar det trots allt:)
Jag kan se mig själv i morgon när jag ska gå i trappan och på toaletten;) Ser minst ut som hundra år kan jag tro. Som väl är, så är jag ledig från jobbet så jag slipper bli retad där;))



Kram Susanne

8 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det härligt när allt är som vanligt igen...

Kram Birgitta

Änglarum sa...

Hej! ha ha ja du du får hålla dig i i morgon :)) tur du är ledig ( jag med ) så laddar vi för helgen! ha det gott! kramiz Jessica

Anette sa...

Aj va ont du ska ha i morgon hi hi tur du är ledig.
Lisa o jag har känt varandra i många år ,men hon flytta härifrån för några år sen o man liksom kommer ifrån varandra lite :( men nu försöker vi träffas/höras oftare hi hi
Ha en myskväll.
Kramen Anette

Johanna Stålros sa...

hihii ja du hoppas du kommer ur sängen i morgon;) kan ju bli ganska stel;) kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så skönt när det är som vanligt igen.Hoppas att du inte har ont i morron.Tur du är ledig.Ha det gott rara du.Kramar Rita ♥

Vores have sa...

Hej Susanne.
Håber at du er kommet ud af sengen, og at du ikke mere har ondt i dine ben ( lår).
Ha´en god dag.
Søde små potteplanter du viser.
Knus Hanne Bente

Malin sa...

Hej Vännen!

Jag ligger hopplöst efter här ser jag! Har liksom inte hunnit med varken att kika runt hos Er andra eller blogga själv. Så nu när tiden fanns så blev det massa mysigt att gå igenom. Nakan figurer gillar jag också, Har en som farfar & farmor haft och ett loppis fynd som svärmor hittat.

Må så gott nu!
Kramar Malin

Lisa sa...

Hej hjärtat..Ja det är dags nu att köra IGÅNG få tummen ur du vet. Har mitt kvar. Försöker hitta nåt här i Norge att träna med och på.
Vilka söta blommor ser ut som hjärtan. Ha de så gott..

Kram Lisa