tisdag 2 augusti 2011

Hejsan!

Nu är jag precis hemkommen efter ett bad i sjön. Det är så skönt med ett kvällsdopp för det är så stilla ute:) Annars har vi haft det varmt idag men inte mycket till sol.

Jag köpte mig en liten väska för ett tag sen som jag äntligen har fått tid och lust att pyssla med. Hade väl tänkt göra något inuti med men nu är utsidan färdig, alltid något;)

Före:
Efter:


Den får ligga överst på väsksamlingen så länge.

Annars blir det inte mycket pysslande eller grejat här hemma över huvudtaget. Har varken lust eller gör det, prioriterar ute aktiviteter istället. Så nu börjar här damma igen och bli en riktig röra......hmm......

Nu blir det kvällsmat!

Kram Susanne

20 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här, upptäckte att det var inga problem att skriva i dammet på bordet i sovrummet...
Kram Birgitta

Rosor och Pioner sa...

Sommaren brukar damma igen inne, städningen blir väldigt åsidosatt, ett litet riv över sedan får det vara bra.
Väskan blev kanon.
Kram

Maria sa...

Usch ja.....idag kom regnet och åskan. Passade på att ta ett LITET röj här inne. Resten får vi ta sedan. Kram Maria

Marie Louise sa...

Gillar dessa gamla resväskor, helst när de sedan blir vita, tyvärr har jag ingen ännu, var på en loppis idag och hittade en sådan resväska men de visste inte priset så jag ska kika in igen om någon dag... få se om även jag kan bli ägare till en väska...då ska den också bli vit förståss! Ha det gott kram Marie

Johanna Stålros sa...

Superfint! Vad duktig du är. Kram J

Lotta sa...

Sååå läckert det blev med väskorna vita! Fint med änglarna också.. Kram Lotta

Gunillasljusglimtar sa...

Ja men så söta väskor! Den lilla du gjort iordning hade jag själv på slutet på 60 talet början på 70,den var ljusblå så glad jag var för den,kastad sen lääänge..Synd att man inte vet när man är liten att det är kul att ha när man blir stor! Hahaha...Kramis Gunilla

Anette sa...

Oj oj va söt väskan blev, gud så fint med änglabild o spets :)
Duktiga du.
Kramar Anette

Livet på landet sa...

Fin väsksamling du har..den lilla blev verkligen jättesöt!

Kram Helena

Vita Hemligheter sa...

Jättefina väskor:)
Ha det bra!
Kram Emma

Lilla Lycksta sa...

Hej Susanne!
Vad söt väskan blev. Dekorativt med att samla väskorna på hög. Samma här det blir inte mycket gjort. Man får njuta av sommaren istället. Ha det gott!

Stor kram Camilla

Viola sa...

SÅ fin den blev din väska :) här ligger det mesta i träda...när det gäller städning och inspiration..försöker njuta utav sommaren de stunder jag är ledig, ha en fin dag, kram

Anonym sa...

Jättefint!! Tycker att du grejar en hel del inne ändå... Kram Barbro

Hammarsbacken sa...

Vad fin väskan blev. Har lite "dille" på gamla resväskor själv. De är ju så fina som prydnad samtidigt som man kan förvara saker i dem också. Jag har faktiskt slängt ner julpynt i mina. Då finns det ju nära till hands när det är dags för det... Kram Sonja.

Lisa sa...

Heeej.. Äntligen lite internet. Men du vilken söööt väska du fiffat till. Helt ljuvlig. Ja dille på väskor är ju nåt man lider av. Fin hög du har gumman..Ha de gott nu

Kram Lisa

Änglarum sa...

Hej så pysslig du är vännen,blev ju jätte fint! nu regnar det igen...det får bli fredags myyys.. kramiz Jessica

Petra-Lantlig Charm sa...

Å va fin den blev!! Önskar jag med hade ork och tid till pyssel men det kommer nog i höst, hihi!

Jag har ju stora saker att pyssla med så det får räcka!

Ha en fin och mysig fredag kväll!

Kram kram

STENLYCKA sa...

Är så glad att jag hittade till din underbara blogg. Det är ett nöje att läsa den och se ditt vackra hem.
Ha en bra helg!
Varma kramar Raina

Gunillasljusglimtar sa...

Så kul att du vann hos mej! Kramis Gunilla

Hemmet Är Min Borg sa...

åh älskar väskor ,det är mitt nästa projekt nu efter dörrar ;)jättefin blev den
Kram