lördag 20 augusti 2011


Hej!

Nu värker mina fötter, har hållit på hela dagen. Med vad då, undrar ni? Ja just det, det är ju det. Dagen började redan kl 8 med loppis, ingen rolig loppis och sååå mycket folk. Jag köpte bara en sak för 15 kronor och det var denna lampfot.

Blev finare och bättre än jag trodde= NÖJD!

Sen har dagen bestått av, jag vet inte saker. Jag har flyttat runt grejer från ena rummet till det andra och ändrat och donat. Blir inte nöjd, flyttar på grejerna igen osv. Är ni så tossiga med? Ibland får man till det direkt och är super nöjd och ibland går det inte alls! Så det är vad jag har gjort hela dagen, sprungit runt som en yr höna;)

Häromdagen så pysslade jag lite. Jag har en vit porslinsskärbräda som hade en blomma på. Jag har aldrig tyckt om blomman, hur jag än har försökt. Så kom jag på den geniala idèn att sätta en söt bild över blomman. Tyvärr glömde jag ta före bilder, men tänk er en blomma som var gröngulgrå och ful;)


Visst blev den söt? Okej den går väl inte att diska men vad gör väl det, vill bara ha den till prydnad ändå;)

Nu ska jag ta och äta resterna av smörgåstårtan och ta ett glas vin, njuta i stora drag :)

Ha en riktigt skön kväll ni med!

Kram Susanne






13 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Njut på du vännen, man får vara glad för det lilla ibland, lampfoten var ju ett kap! ha en fin kväll. Kram

Anette sa...

Herre gud en lampfot för 15 kr vilket fynd!!
Jättesnygg va den också:)
Så fin din skärbräda vart ,en sån vill jag också ha men tycker dom är lite dyr..
Ha en skön kväll o njut bara .
Kramen Anette

Vores have sa...

Hej Susanne.
Et skøn loppefund og så kun den nette sum af kr. 15.00
Hvor er dit skærebræt flot.
Ha´en god lørdag - nyd din mad og vinen.
Knus Hanne Bente

Änglarna finns sa...

Åhh så fin skärbrädan blev! Tänk...så lite..det är som gör det!
Njut av vin..och smörgästårtan!!
Önskar dej en fortsatt mysig lördagskväll!
Kram Annika

Fröken Fräken sa...

Samma här! Ja, att jag har besökt en loppis som det verkligen inte fanns något på :-( och så har det flyttats grejer i mängd här med, fast jag tror att jag har en plan...

Jenny sa...

Vilken bra idé med skärbrädan, det blev ju jättebra! Fin lampfot du fyndade oxå:)

Känner igen det där med att flytta runt möbler o inte bli nöjd, så kan jag hålla på i flera timmar, hihi!

Ha en mysig kväll Susanne!

Kraam Jenny

Rosor och Pioner sa...

Skärbrädan blev superfin och vilket fynd du gjorde...15kr för den fina lampfoten.
Ha en mysig kväll
Kram Susanne

Vita huset 28 sa...

Hej lampfoten va ett superfynd!!

Ja ibland är jag också så där, springer runt o grejar men sen när jag går förbi det jag gjort så är jag inte nöjd iaf. Hmm ett konstigt fenomen de där..

Fin blev skärbrädan iaf.
Kram Camilla

Lisa sa...

JAA precis så är jag med. Springer runt till man hittat rätt palst för ssken . Iblan funkar de direkt och ibland inte alls...Sååå jobbigt eller hur..Ha de så bäst..

Kram Lisa

Viola sa...

Det var ett fynd det som endast kostade 15 riksdaler :) och skärbrädan blev ju bara för rar..här är vi uppe med tuppen, blir så när man har valp, ska snart bege oss hemåt för butiksjobb, ha en skön söndag, kram

freddesvitahem sa...

Vilket kap. 15:- ?? fy sjutton säger jag.
själv fyndade jag en för 40:-
Ja smörgåstårta hör till rester och det får man snällt äta upp.
HAHA.
Skärbrädan fin...Den är väl vändbar? Man kan använda baksidan?
Kramis

Petra-Lantlig Charm sa...

Den var ju jätte fin lampfoten, vilket fynd!!

Skärbrädan blev oxå väldigt fin, vill med ha, hihi!

Ja du ang hyllan så skäms jag nått enormt för att det varit så mycket som kommit emellan. Men imorgon sänds den iväg och du får även en liten överaskning som plåster på såren, hihi!

Nu får du kika på bloggen när jag sjunger, hihi!

Ha en fin dag fina du!

Kram kram

STENLYCKA sa...

Jag ler känner igen mig. Jag kan hålla på i timmar och ingenting blir bra, till slut är jag tillbaka på ruta ett.
Lampfoten skall du vara nöjd med, jätte söt!
Önskar dig en skön kväll, lägg upp benen högt och vila fötterna!
Stor Kram Raina