söndag 28 augusti 2011

Spegel spegel på väggen......


Hejsan!

Så kul att ni verkar tycka min väska var okej! Då kanske jag vågar visa mig ute med den då;) Vore ju synd om folk omkring mig skulle svimma eller köra av vägen, för dom aldrig hade sett en så ful väska hahaha.

Jag var på loppis igår och fick tag på en spegel och en spegel och en spegel....hmmm.....börjar bli rätt många här hemma nu.

Först denna som ska bli vit såklart....

och sen dessa två.

En fick hänga över byrån i hallen där uppe, kanske att den får bli vit sen med.

Den andra målade jag lite mer svart, gillade inte det bruna som var på den innan. Den fick hänga över pianot, svarta hörnet kallar jag det;)


Tyvärr ser det mycket svartare och mörkare ut en var det upplevs som i verkligheten:( Men inte mycket att göra åt, herregud jag kanske skulle måla pianot vitt istället.....vad tycker ni????????????

Tack för era kommentarer, blir såååå glad för dom:)

Kram Susanne







11 kommentarer:

Hem ljuva hem sa...

Härliga speglar du hittat, måla inte pianot vitt, lite synd eftersom det är så vackert som det är. det kan bli för mycket vitt också då är det fint att bryta av med svart eller brunt.
Önskar dig en fin vecka.
Kram Anneli

Uttan sa...

Vilken tur att Du hittat så fina speglar.
Måla Pianot? Tycker inte det Jag heller utan håller med Annelie att det kan bli för mycket vitt också även om Jag tycker det är vääääldigt fint.

Ha en go start på nya veckan.
Kram!

Hanna sa...

Så många fina speglar som du har hittat.
Kram
Hanna

Vita huset 28 sa...

Åhh så många vackra speglar du hittat!
De kan man aldrig få för många av ju :)

Ja men visst måla pianot vitt om du känner för det. Fast de är snyggt svart också. (Såg på en blogg där de målat de vitt o sen shabbat det.)

Kram Camilla

Liza sa...

Så fina speglar!!
Den över pianot blev verkligen fin!
Jag älskar speglar som inredningsdetalj, skulle kunna ha hur många som helst tror jag! =)

Trevlig kväll!

Kram Liza

Nyanser av vitt sa...

Tack vännen!
Jag tycker att din väska blev supercool. Cilla med bloggen Vit som snö har målat ditt piano. Kolla in det på hennes blogg. Superfint!
Sköt om dig
Kram Agneta

Johanna Stålros sa...

Kan väl aldrig bli för mycket speglar;) Väskan ska du vara nöjd med. Kram Johanna

Lisa sa...

Hej gumman..Kan man få för många speglar, de visste jag inte. Ja du vilken ide att måla pianot vitt. Ha en fin vecka min vän...

Kram Lisa

Vores have sa...

Hej Susanne.
Flotte spejle du har købt.
Nej, nej du må IKKE male dit klaver hvidt, det ville være synd og skam.
Hold din pensel laaaaaang væk fra det.
Ha´en god mandag.
Knus Hanne Bente
PS. Jeg har engang haft en taske af blå demin ( cowboybukser).

änglamakerskan sa...

har också fått lite dille på speglar. mer plats hade varit nåt det ;)

tycker din svarta hörna är fin. det blir ju en liten utstickare och det är ju spännande =)

/kräm

Rosor och Pioner sa...

Fina speglar, den första gillar jag xtra mycket. Måla nu inte pianot vitt, fint med din mörka hörna.
Kram Susanne