torsdag 25 augusti 2011

Trala la la laaa



för jag är såå glad:) Tralala lalalaaaa


Hejsan!!!!!!

Hoppas ni har det bra därute! Jag niger och tackar över er hjälp om "hattarna", jag får se vad jag gör med dom;)

Äntligen kom mitt paket som jag har väntat på:) Jippiiii. Jag vann utlottningen hos gulliga Petra med bloggen Lantlig charm. Hyllan var såå söt och charmig, blev jätte glad för den:)

Bara för jag har fått vänta ett tag på vinsten så skickade hon med en liten överraskning, så gulligt av dig, vännen!!

I detta söta paketet låg det ett doftljus :)

Tack och tack snälla Petra för allt!!!!!!!!!!!!!Nu ska jag hitta ett riktigt bra ställe att hänga upp hyllan på.

I morgon mina vänner är det fredag, talar om det ifall ni missat det;) Sååå skönt det ska bli! Denna veckan har det varit mycket på jobbet och jag känner att en ledig helg ska sitta fint!

Ha en riktigt skön kväll!

Kram Susanne

16 kommentarer:

Anette sa...

Grattis vännen va kul ,snällt att skicka med ett litet ljus :)
Så fint de va med huset o ljusen o buketten med blommor:)
Ha en härlig kväll.
Kramen Anette

Lisa sa...

Hej Suss..Men så fin den var den söta hyllan . Jaha de ska bli spännande att se var den hamnar och fiffas till nånstans. Tur du hade. Har varit på shopping med idag. Och inget regn än heller. Ha de bäst gumman..

Kram Lisa

Gunillasljusglimtar sa...

Ja men va kul att du vunnit!! Vi har tur du o jag med andra ord...jättefin hylla minsann...Visst ÄR det gött med fredag o ledigt!! Ha det riktigt gött Kram Gunilla

hemma hos lilla mej sa...

ÅÅÅÅÅ vad skoj att du har vunnit.Bara så fin hylla.Är ju bara så skoj att få rolig post.Älskar dom ljusen många luktar ju bara så gott.Ha en skön kväll rara du.Kramar Rita ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis till en så fin vinst.. Jag gillar hyllor skarpt! Din hylla är så vacker.. Få se vad den för med sej för förändringar...
Kraam
Sanne

Vores have sa...

Hejsa.
Dejligt at du er så glad - det smitter.....(smiler)
Tillykke med din fine gevinst.
Ha´en god aften.
Knus Hanne Bente

Johanna Stålros sa...

Grattis fina du! Den är så fin, och en perfekt liten bonus present. Kram

Rosor och Pioner sa...

Grattis till den fina vinsten, turgumma.
Kram Susanen

Anonym sa...

Grattis till en fin vinst, hyllan är jätte mysig...

Kram Birgitta

Uttan sa...

Så fin vinst värd att vänta på ;)
Spännande om Vi får se var den hamnar.

Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, vilken jättefin vinst. Det var en härlig färg på den hyllan. Roligt att du är med i min utlottning, håller tummarna för dig.
Kramar
AnnaMaria

Petra-Lantlig Charm sa...

Hej gumman!!
Å va skönt att den kom fram nu, äntligen!! Hoppas den var värd att väntas på. Jag blev lite orolig att du kanske inte skulle tycka om den eftersom en bild aldrig kan återge det rätta utseendet.
Självklart ska jag ge dig färgkoden, kan ju vara snyggt med någon mer detalj eller en stol kanske.

Hoppas du gillar doften med på ljuset. Jag köpte ett likadant till mig och jag gillade det, hihi!

Hör av mig snart om koden!

Ha det så gott!

kram kram

Nyanser av vitt sa...

Grattis till helt underbara vinster.
Kram Agneta

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, vilken vinst. Den är ju såååå snygg, din hylla. Mina är inte ens i närheten ,hihi
Sov gott <3 nettan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilka fina vinster du har fått! Det var verkligen tursamt :)
Kram
Marie

Rosor och ruiner sa...

Grattis till den fina vinsten! Du hittar säkert en bra plats till den! Hoppas du får en fin helg!