torsdag 11 februari 2010

Award

Hejsan!

Jag har fått en award av Susanne med bloggen mellan himmel och jord! Tackar för detta, jag som har hållit på med detta så kort tid:) Lite stolt och mallig men framförallt väldigt glad. Tack igen snälla Susanne;)
Nu innebär detta att man ska tala om sju sanningar om sig själv.......hmmm.....


1. Jag har kräksjuke fobi, får panik och flyr fältet om det är i närheten.

2. Jag är väldigt duktig på att starta med träning och äta rätt, men tröttnar väldigt lätt.

3. Jag har lätt för att göra tunga jobb ( som är till för män) kan få lite ont här och där, men ger mig inte.

4. Är oftast glad.

5. Har väldigt dåligt tålamod på människor som är sura eller klagar på allt och alla.

6. Är ständigt trött.

7. Har alltid haft hundar. Sen den dagen jag föddes tills nu.

Nu är det meningen att jag ska skicka detta vidare sägs det;)
Det kan jag göra men chansen att någon får det som har haft det innan är nog stor.
Jag skickar till:

1. det vita dårhuset
2. Huset vid ån
3. Lantligt i stan
4. Fröken fräken
5. Vita drömmar och choklad
6. stenlyckan
7. vita verandan


Kram Susanne

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul, då vet man lite mer om dig. Vet du vad jag har köpt idag...förresten hur skulle du kunna veta det:-) De små flaskorna i backen i ditt förra inlägg var ju så söta, så fina kände att sådana vill jag oxå ha, så idag har jag varit på ÖB när jag ändå skulle till Elgiganten , dessa två affärer ligger bredvid varandra...nu är jag lycklig ägare till sådana oxå, tack för tipset.
Ha en riktigt skön kväll
Kram Susanne

Fröken Fräken sa...

Tusen tack för den fina utmärkelsen, roligt att du tänkte på mig! Jag tackar så här, och hoppas att det är okej!
Just nu känns det som att jag också är ständigt trött, kanske är det för att man har skrattat så mycket?! ;-)

Unknown sa...

Hej!
Man tackar för utmärkelsen, jag får väl fundera på några sanningar om mig först....
Risken är ju att den man skickar vidare till har haft den förut, så jag får se om jag skickar vidare den.
Ha de så bra och trevlig helg!
Kram Anna

Stina sa...

Ja, men för mig känns det bra. Är lite trött på att hela världen kan se in till mig.
Nu bestämmer JAG vem som får titta.;-) Kramis söta gumman

Lavendeldockan sa...

Hallå!
Vilken trevlig blogg jag hittade här då.
Du verkar ha ett super vackert hem med massor av inspiration.
ska bli kul att följa dig
ha en fortsatt toppen kväll!
kram erica