söndag 14 februari 2010

Hej!

Då var det alla hjärtans dag! Tror nog inte det är någon som inte nämnt det här ute i blogg världen. Jag är inte så väldigt mycket för denna dag. Jag tycker det är roligare att få något speciellt, vilken annan dag som helst. Då känns det mer speciellt tycker jag.
Mina barn tycker däremot att det är en väldigt trevlig dag:) och det ska dom tycka.

I torsdags kväll satt jag och min dotter och pysslade lite. Roligt att göra något tillsammans, det händer inte såå ofta längre. Kompisar är det viktigaste för henne just nu. Hon är 11 år nu, så det är nog så i den åldern.
Pojkarna mina är inte mycket man ser heller längre. ( 15, 16 år) Gud vad jag kan bli avundsjuk ibland när jag hör att , vi var ute hela familjen och grillade korv och åkte skridskor eller något liknande.
Den tiden var såååååå mysig!!!!!!!!
Nu tittar bara barnen mystiskt på mig om jag föreslår det*S* eller skriker rätt ut, jag tänker iallafall inte åka med!!!
Ja ja jag har haft den mysiga tiden, så jag får leva på minnena *S* låter som jag var hundra år.

Nu tillbaks till pysslet!
Man har ju tändsticksaskar liggandes överallt i huset och dom ser rätt tråkiga ut.


Blev mycket finare tycker jag!!

Nu är jag sliten efter helgs jobbet så nu ska jag slappa. Ha en skön kväll!!

Kram Susanne

3 kommentarer:

Ljuva lantliv sa...

Önskar dig en mysig söndagskväll och alla hjärtans dag! Kram Anna ♥

STENLYCKA sa...

Vilka vackra askar du och dottern har gjort, måste vara kul att få pyssla lite tillsammans.
Tyvärr har jag ingen dotter men istället en gullig svärdotter. Vi har samma intressen, pyssel och heminredning , så när vi ses brukar vi göra roliga saker tillsammans.
Önskar dig en bra fortsättning på måndagen!
Kram

Fröken Fräken sa...

Ja, inte är det lätt att förena en familjs olika viljor! Roligt att ni fått ihop lite vackert pyssel ändå!