tisdag 9 februari 2010

Hejsan mina vänner!!

Nu har jag en skön ledighet att se fram emot:)
Hela tre dagar är jag ledig!!!!!!

Det är en sån skön känsla när man har det framför sig.........jag säger bara mmmmm marabou.


Här kommer bilder från mitt "pyssel rum".

Innan kallade vi det musik rum, då var piano och gitarren här inne. Innan dess var det bibliotek, låter ju som vi var fint folk *S*.
Men nu är det pyssel rum som gäller:))




Här sitter jag och pysslar, och måste säga att mycket skit har en tendens att hamna just där. *S*
Grejer jag inte vet vad jag ska göra av just då, grejer som ska lagas m.m

Detta skåpet var i furu innan, ett dataskåp, nu har vi cd skivor, stereo och lite böcker där i stället.
Försökte skriva min och gubbens initialer på, blev halv nöjd, är låååångt ifrån så duktig som ni andra bloggare.






Jahapp det var det rummet *S*
Nu ska jag ta mig i kragen och gå in i duschen med mina två jyckar!!
Ett rätt jobbigt arbete men verkligen värt besväret!!

Ha en skön kväll Kram Susanne

3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Förstår att det måste vara skön med tre lediga dagar mitt i veckan. Jag jobbar på ett filialbibliotek och i samma hus har hemtjänsten sina lokaler, så jag vet hur jobbig och slitigt ni har. Särskilt nu vintertid när ni skall ut och åka på snöiga vägar.
Vilket underbart pysselrum du har med öppen spis.Jag har min lilla pyssel och syhörna i tvättstugan. Ditt rum ser jätte trevligt ut ljus och fint med många vackra saker. Där skulle jag gärna vilja pyssla. Och du det är väl inget fel på dina initialer du skriver ju jätte vackert.
Ha det nu så trevligt i duschen med vovvarna.
Själv skall jag sätta mig i soffan och se på Bygglov på TV.
Kram på dig!

Det vita dårhuset sa...

Halloj :o)))
Vad fint du har det!!! Jag har inget pyssel rum jag :(. Fast jag skulle behöva ett *ler*.
Och det där med textning-.......Om du visste vad jag sitter och duttar tills det blir perfekt! Först färgen sen vitt runt tills bokstäverna är ala perfekta..*puh* ;o)
Så du är minst lika duktig tjejen!!

Många kramar Erika

Anonym sa...

Det där pysselrummet skulle jag inte ha något emot att ha, så tjusigt och mysigt.Ha nu tre riktigt sköna dagar.
Susanne