tisdag 16 februari 2010

Hej alla snälla och söta!!

Idag är det fettisdagen!!!! Ni har väl fått er en semla?
Mums här ska det fikas i alla fall ;)
Jag är ledig och barnen har sportlov och gubben min är hemma ( fortfarande sjuk)

Så vad passar bättre en att fika i massor...........

Jag vaknade med huvudvärk i morse. Samma visa varje gång man är ledig :(
Det mest positiva med det är ju att man har ett huvud *S*
Men.......... vilken tur det finns värktabletter, så nu är värken som bortblåst. "skönt"

Mitt senaste loppisfynd var denna glasklocka

Helt okej för 25 kr, åhh vad det är skoj att komma över saker billigt:))

Nu är jag så pysselsugen, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på, få se om jag kan gräva bland grejerna jag har och få till något. Vill så mycket idag men får liksom inte till det ändå....... konstig prick jag är....hmmm

Tack så jätte mycket för era tips angående mitt kök, det är så bra att få höra från andra håll, man blir så hemma blind.
Kommer ni på mer så skriv ner det, jag är såå tacksam för det:)

En Bamse Kram till er!!!! Susanne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naturligtvis har det blivit semlor idag 2st har jag sopat imig och inte fick jag något attack av ågren heller, bakade efter lunch stoppade i frysen så jag inte skullen komma på tanken att äta 1 tredje. Vilket fint loppis fynd du gjort, får nog ta och göra en sväng till något loppis snart.
Ha en bra kväll
Kram Susanne

STENLYCKA sa...

Ja, jag åt min redan klockan halv tio i morse på jobbet efter personalmötet, då blev det fika med semla. Mmmm så gott.
Dina semlor ser jätte goda ut, har du bakat själv?
Inte roligt med huvudvärk, jag känner också av att jag har ett huvud med jämna mellanrum. Precis som du är det ofta på helgerna när man är ledig.
Vilken fin glasklocka du hittade på loppis, och det var billigt.
Nu får du ha en bra kväll utan huvudvärk, hoppas jag!
Kram på dig!

Inspiration i vitt sa...

Vilket fynd susanne 25:- , nästan gratis ju. Så söta urtavlor därunder oxå.
Kram på dig/Ingela.

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Mums, vad dina semlor ser goda ut...Hoppas att du hade en mysig dag! Vilket fynd du gjort med glasklockan den var så fin! Önskar dig en fortsatt bra vecka! Kram Therese