onsdag 10 februari 2010

Hej hopp i snön!!

Idag har jag då varit ledig, min första lediga dag av 3. Började med sov morgon, gick upp 9:10 exakt *S*
Åt frukost och gav mig iväg till Borås. Det var längesen jag var där nu och jag var såååå sugen på att shoppa lite. Några pengar hade jag knappt men jag charmade gubben ordentligt innan:)
Hmmm hur lät det nu då???? Ja ja jag blinkade lite i alla fall *S*

Sprang in och ut i olika affärer, hittade inte så mycket, men tror nog jag var i kassan i varje affär, trots allt, märkligt :)

Så gick jag in på ÖB en sväng. Jag gick hylla upp och hylla ner, plötsligt så såg jag något!!
Jag tappade nästan andan, där stod denna lilla söta grej och gjorde mig alldeles varm. Den ska jag bara ha, kan inte åka hem utan. För då vet jag att jag kommer grubbla ihjäl mig att jag inte köpte den.

Jag stod en liten stund, vände och vred på den...kollade priset.......hmmm........tänkte kanske onödigt men den är ju sååå fin............hmmm 99kr kostade den......äsch, jag tar den!
Jag ångrade det inte;))

Sen blev det lite kuddar, glasklocka, burkar och blommor.

Härliga tulpaner..........mmmmm.......

Sen handlade jag lite mat på vägen hem. Köpte frallor, bulle och negerbollar för att gubben min är världens gotte gris. Kanske gjorde jag det för mitt dåliga samvete, tänkte han kanske tyckte jag shoppat loss lite för mycket;)
Jag kan ju meddela er att han njöt av det goda*S*

Nu i eftermiddag har jag borstat min golden retriever, jag badade ju dom igår. Jag säger bara halleluja.........my god vad hundhår!!!
För er som inte vet så är golden en väldigt fin hundras på alla vis, MEN, dom fäller och då menar jag fäller!!!
Har man då dessutom tagit bort livmodern på den så FÄLLER dom ännu mer.
När jag hade borstat färdigt henne så var det lika mycket hår både på längden och höjden som när hon ligger ner. Så ett tag hade jag dubbelseende *S*

Såg någon bygglov igår? Så snyggt det blev!! Jag hoppas att vi kan börja fixa lite på våran framsida till våren. Där behövs verkligen läggas om plattor m.m

Nä nu ska jag sluta tjata en massa, jag har mundiarre ibland, jag vet, sorry *S*

Tack alla gulliga där ute för era söta kommentarer, blir så glad:))))))
Ha en skön kväll kramiz Susanne

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Tack för kommentaren!
Nej vår Linus får inte ligga i soffan. Fast han skulle gärna vilja. Jag vet precis vad du pratar om när det gäller fällning av golden. Man fattar inte att de inte blir en kinesisk nakenhund när man borstar och borstar;)
Vi har trimmat våran nyss, han är så stilig så. Känner igen mig i det där med chokladbullen och samvetet...men det funkar ju, eller hur?
Flaskorna och stället var ju väldigt prisvärt och fint, man kan fynda på ÖB.
ha så gott kram Anna

Inspiration i vitt sa...

Hej Susanne, flaskorna i stället var jätte fina och inte dyrt heller. Ibland kan man väl få "unna sig och Götta sig" hihi
Kram på dig/Ingela.

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint stället var!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS