söndag 7 februari 2010

TV rum



Hej hopp!!!

Smörgåstårtan smakade väldigt gott, om ni undrade det :)

Angående melodifestivalen så blev jag lite besviken, men den kommer ju fler gånger. Ibland undrar jag hur dom tänker med kläderna...hmmm... dom om några måste ju både få råd och hjälp med att få till det bästa. Men smaken är som baken- delad.

Idag har jag städat och målat golvet i källaren, nu är det bara en strykning kvar. Den gör jag ikväll:)
Nu börjar det komma lite mer i ordning men ändå mycket kvar. Gubben min har snickrat en bänk som tvättmaskinerna och torktumlaren står på( skönt för ryggen ) man får ju tänka framåt. Snart gammal ju *S*
Sen ska han bygga en bänk så man har lite avlastningsyta vid vattenhon.

Idag blir det lite bilder från vårat TV rum.








Sladdarna är verkligen snygga;) Ser att det får jag sätta gubben på att dölja, han kommer nog jubla över det arbetet. *S* Jag har liksom en tendens att alltid hitta på nya små projekt, tycker han.


Vår gigantiska öppna spis, men ger god värme dessa kalla dagar.






Här är min hylla som plötsligt ramlade ner mitt i natten. Min kära hylla;)

Ha nu en skön söndags kväll Kram Susanne

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Jag älskade verkligen Melodifestivalen när jag yngre, och har inte missat det en enda gång. Men igår tog jag faktiskt och gick till tvättstugan mitt i, för låtarna var så tråkiga!

VIlket stort och välkomnande vardagsrum ni har, och öppen spis, det drömmer jag ju om! Och vad vore livet utan några små projekt..?!

STENLYCKA sa...

Förstår att smörgåstårtan var god. Jag håller med om att melodifestivalen inte var mycket att ha, hoppas det kommer bättre låtar framöver.
Vilket härligt TV rum ni har, ser jätte mysigt ut. Härligt med öppen spis. Och så mycket pynt och fina saker överallt. Så smakfullt.
Nu får du ha en bra början på veckan.
Kram