tisdag 2 februari 2010

Hej Hopp!!

Inatt hände det!!!!!! Det som inte fick hända :( Hela familjen vaknade av värdens BRAK!!!!!!!!!! Gubben min flög upp ur sängen och svor....... så sa han:
Vet du va det var för något?
Nä svarade jag.
Han muttrade, Din vita hylla som ramlade ner...

Min fina vita hylla!!!!!! Suck...... men jag hade en sådan tur. Nästan allt höll, får limma lite här och där och måla på lite ny färg på hyllan, annars ingen fara * ler*

Idag så muttrar gubben nåt om att du kanske lär dig nu........okej, okej .....Schhhh *viskar* jag hade satt upp hyllan med spik, jag VET. Inte smart alls!!!! *S*
Men som ni kanske vet och känner igen er. Så vill man få upp saker direkt.....och spika är jag en baddare på och fort går det *S* Sen då, kanske det inte är bästa alternativet...hmmm.




Måste tacka för era snälla kommentarer om mitt sovrum, blir så glad :))))



Igår ropade min mellanpojk på mig:
-Mamma mamma jag tror jag har hittat något som du gillar. KOM!!!!
Nyfiken som jag är, kom jag direkt heheh.
Då visade han ett reklamblad från netto.
- Titta här mamma på denna lådan, sån skulle du ha:) och du, sa han.....skit billig med ju, bara 29 kr.
-Ja den får jag nog kolla på i morgon sa jag.


Så här ser dom ut, mycket text och Mmmm I like :)

Så här ser dom ut på locken....




Nu står den ena på min tallrikshylla i köket :)



Och den andra vid kaffe kokaren med kaffe i.


Jag måste säga att min son är bara såååå bra!!! Hahaha han vet vad jag vill ha.
Jag fick ett sms av honom idag, där stod det:
När du är på netto kan du väl köpa vindruvor, jag är så sugen på det, men ska inte störa mer nu.

Hahaha han är rätt skön;)

Imorgon får ni se min hylla jag köpte på loppis....
Ha nu en fin kväll
Kram Susanne



7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Susanne!
Tack för kommentar!
Jasså du har likadan muggar, vilket samanträffande, mina kostar bara 15 kr st, ska åka och köpa några fler.
Blev så full i i skratt när jag läste ditt inlägg om den nedrasade hyllan, jag känner igen mig, fast jag har börjat hantera skruvdragaren med glans(tycker jag själv=)
Superfina burkar, bra när barnen börjar fatta galloppen!!
ha så gott Kram Anna

Cilla sa...

Känner inte alls igen mig att man vill få upp saker fort ;0) Eller??? Jodå här är en till!!
Såå fina dina burkar är liksom dina övriga bilder!!
Mysig kväll!!
Kramen Cilla

STENLYCKA sa...

Oj vilken tur att du bara fick limma lite. Jag vet också hur det är, men i fortsättningen får du köra med borrmaskin och plugga ordentligt.
Vilken gullig son du har som vet vad du tycker om. Jättefina burkar och lådan som du har löken i var så fin.
Ha den nu så gott här är det full snöstorm ikväll. Blir så trött på allt snöande.
Kram på dig!

Vita drömmar och choklad sa...

Vilken grabb! Och vilken bra smak :)
Jättefina burkar men hänger inte med här ute på landet. Heter butiken bara Netto? Vill oxå ha..

Känner verkligen igen mig i det där med hyllan. Vill man ha något gjort snabbt, gör man det själv, och då kanske inte efter konstens alla regler. Men nöjd blir man :) Tills det ramlar ner! hihi

Tack för din kommentar på min träningsblogg. Titta gärna in i min inredningsblogg oxå.
Kram Milla

Anonym sa...

Tydligen blir det ett besök på Netto, vill åxå ha sådana burkar!! Känner igen det där med hyllan, brukar åxå fixa själv, får ju det snabbare gjort då men kanske inte alltid så bra. tur att hyllan och allt klarade sig så bra.
Susanne

Ett Vitare Hem sa...

Hihi visst är det härligt när barnen insett vad man gillar ;o)
Trist med hyllan, låter som en sån sak som drabbar mig med jämna mellanrum ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Stina sa...

Vilken härlig unge som vet vad mor vill ha. :-)Fint!

Jaa, kan tro alltså att ni blev lite rädda där.
Kramis