lördag 20 februari 2010

Hej hopp!

Hmmm behöver nog inte säga att här snöar och att det har kommit massor *S*
Men, jag tycker det är rätt häftigt, allt blir så stilla och allt blir upp och ner.
Idag har jag varit på vårat tak och skyfflat snö

Gubben min tyckte jag var dum i huvudet som skulle göra det*S* jag vill inte att det ska bli någon läcka eller nåt annat trist. Men han tyckte att mitt liv var viktigare...hmm.... jag tröstade honom med att jag har en bra försäkring och ramlar jag ner så ramlar jag ju mjukt*S*

Äntligen mår gubben min bättre så han håller på med en bänk i tvättstugan, när den är färdig blir det bilder:)
Jag har på börjat att skrapa mer golv i källaren, ett riktigt skit jobb men behövligt och jag vet att resultatet blir toppen.

Ikväll kommer melodifestivalen igen, I LOVE IT, nu när idol är slut så, älskar musik tävlingar! Vad vore livet utan musik?
Ha det super bra i snön

Kram Susanne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar in trevlig blogg du har.

Huset vid ån sa...

Kikar in o tackar för titten! Här laddar vi också med lördagsmys inför melodifestivalen! Önskar dig en fortsatt bra helg trots snöstormen...Fniss! Therese

STENLYCKA sa...

Jag det var nog förståndigt av dig att skotta snön från taket. Det blir ju väldigt tungt för taken. Jag beundrar dig, jag är inte så modig, är så himla höjdrädd.Min man var uppe på vårat tak i går, så att vi inte skulle hamna i samma situation som kaninerna, som jag hörde på nyheterna, som som fick taket över sig.
Jag gillade Darin jag också. Han kommer nog att gå långt eller t.o.m vinna.
Ha det bra och akta ryggen med all snöskottning!
Kram