måndag 1 februari 2010

Äntligen februari!!

Februari är här, ett steg i rätt riktning ....... även om snön dalar och kylan håller i sig, så närmar det sig vårmånaderna :)

Jag niger och bockar för alla söta och gulliga kommentarer, så kul att ni hittat hit.!!

Igår bäddade jag rent i sängarna så då tänkte jag att då kan jag väl passa på att visa mitt sovrum idag då.

Här står min kvällslektyr ;)


Måste ju få lite inspiration innan man somnar, då får man säkert bra drömmar och ideer:)

Denna spegeln köpte jag i förra veckan på loppis 40 kr. Då var den guld färgad, men så mycket finare vit.

Min mammas gamla klädskåp. Hon hade det visst i sitt barnrum, då var det mörk brunt, men nu..........vitt *S*

Detta söta hjärta fick jag i ett brev på min födelsedag, det var från min moster, Ingmari. Så glad jag blev, tack snälla du!!











Denna hylla har min 14 åriga son gjort i träslöjden. Gissa om jag blev glad när han kom hem med den. Så välgjord, välslipad och helt underbar :)))




Det var allt för denna gången, nu ska jag ner och måla i tvättstugan igen. Ha en skön måndags kväll. Kram Susanne


6 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Tack för titten...Så fint du har det i sovrummet! Tänk vad vit färg gör mycket....Ha en fortsatt bra vecka! Kram Therese

Anonym sa...

Hej,
Vilket fint sovrum du har!!
Ha en bra kväll
Susanne

STENLYCKA sa...

Vilket ljuvligt sovrum i den sängen skulle jag gärna krypa ner. Så vackra örngott.
Tack för gullig hälsning.
Ha det bra och hoppas vi inte får för mycket snö.
Kram på dig!

Vita drömmar och choklad sa...

Jättesött sovrum!!
Gulligt av sonen att tänka på sin mamma :)

Kram Milla

Lauras gård sa...

Hittade hit via en tävling som du och jag är med i. Vilket vackert sovrum! Din mammas glamla klädskåp är underbart. Kram Stina

Vit som snö sa...

Vilket ljuvligt sovrum du har!!! Fyllt av fina detaljer!!!
Skåpet är fantastiskt! Jag såg också en till så vacker möbel i ett tidigare inlägg, skänken, såna fynd som gör en lycklig!
Kram Cilla