fredag 12 februari 2010

God kväll!!

Min sista lediga dag:( Så trist, men vad jag har fått gjort mycket:))))
Nu äntligen börjar tvättstugan att bli färdig:) visar bilder så fort den är helt färdig!

Jag har inte så mycket att berätta idag, är helt slut av trötthet, men skön trötthet. Nu ska jag in i duschen, luktar väl som en hel sopptipp efter allt jobb*S* och sen ska jag bara slappa framför TV:n.

Här är den kudde jag köpte i onsdag, tyckte den var så söt och lite vårlig :)

Kul att förnya sig med lite färg och nytt, dom hamnade i kökssoffan.

Nu önskar jag er en riktigt skön helg och ha det mysigt på alla hjärtans dag!! Själv jobbar jag hela helgen men hinner väl mysa något:)

Kram Susanne

6 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig en härlig helg, trots jobb, kudden är super fin ( även de som redan fanns i soffan)
Kram

STENLYCKA sa...

Förstår att det är mycket som skall göras när man är ledig. Men lite njuta blev det också hoppas jag. Kudden var så söt och passade så bra i din soffa.
Nu får du ha en bra jobbarhelg!
Hjärtekramar från Stenlycka

Fröken Fräken sa...

Jag tycker också att det kan kännas riktigt skönt att ta sig ut fysiskt, sådan där totala tröttheten infinner sig! Det var en söt och vårig kudde som du köpt :-)

Visst är det så att man inte kan kräva få tillbaka när man hjälper någon. Men man kan ju inte heller bara ge så att man själv tar slut.. har försökt tala med personen som sårade, men inte kommit någon vart, så då får man väl gå vidare..?!

Huset vid ån sa...

Tack för titten inne hos mig! Vilken söt kudde du köpt, passade fint där i din soffa! Hoppas att det går bra i helgen o jobba! Kram Therese

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken underbar kudde!
Ha en fin kväll!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

En hjärtekram sänder jag dig
Susanne