torsdag 25 februari 2010

Paket

Hallå!

Igår fick jag mitt paket från allt i hemmet. De hade något erbjudande om några tidningar så fick man ett överkast.
Hoppade på det, har ingen tidning just nu och det är så kul när det kommer något annat i lådan än räkningar.

Vårligt och fint:)




Har pysslat lite idag, såg på någon blogg att det var så lätt att göra bilder på ljus. Det måste jag prova så klart!
Jätte enkelt verkligen!


Man tar bara en bild, tex en man har skrivit ut på datorn. Klipper den i lagom storlek om det behövs. Tar fram strykjärnet och stryker på bilden. Fastnar snabbt och lätt och kostar nästan inte något:))
Sådant pyssel gillar jag!

Nu har snart denna veckan gått också, gud så skönt att det är fredag i morgon igen:)

Ha nu en skön kväll och var rädda om varandra :)
KRAM Susanne

2 kommentarer:

Tessie sa...

Oj, det lät verkligen enkelt och fint blev det!

Håller med om att det ska bli härligt med helg,hoppas bara att det inte blir så kallt ute!

Kram Torparfrun

Anonym sa...

Lät ju enkel, använder man utskrift på vanlig kopieringspapper? Snyggt blev det och snyggt var även överkastet, såg det där erbjudandet ångra att jag inte nappade på det.
Ha en trevlig helg
Kram Susanne