onsdag 24 februari 2010

Hej!

Hörde på radion idag att dom hade stulit en massa snöskyfflar. Ja ni kan tro att dom kan sälja dom dyrt och tjäna en rejäl hacka. Är ju fortfarande väldigt ont om snöskyfflar.
JAG tänker gömma min, vill inte stå utan igen!


Vad kul att ni tyckte min sons X var fint! Kan säga att han blev nog 10 cm längre efter att jag sa att ni tyckte det *S*
Men stolt och mallig ska han få vara, för det är han värd:)

Nu ska jag kika in till er och kolla! Göra mat och förhöra glosor.
Så blir bara ett snabbt inlägg idag:)

Kram Susanne

5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, folk verkar då bli som helt tokiga när det kommer snö där söderöver.. vad var det för galning som slagit till en stackars snöskottare? Nä, det är allt lugnare häruppe i norr! ;-)

Lilla hjärtat sa...

Hej! Vad kul att hitta hit, så fint du har det.... Måste följa din blogg
Kram A-K

Anonym sa...

Ja man får hålla hårt i den för mer ska det ju komma.

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Men vad fint du har gjort med skorna, så sött.
Här behövs snöskyffeln för nu vräker snön ner igen. Tydligen får man börja gömma den. Tycker nästan det är lite komiskt.
Ha en fortsatt bra torsdag!
Kram Raina

Anonym sa...

Kanske var någon på våra breddgrader som behöver snöskyffel, här snöar det idag igen... fy farao vad trött jag är på detta väder. Så fint du har gjort i glaskupan!
Ha en bra kväll
Kram Susanne