måndag 8 februari 2010

God morgon!

Efter en skön helg med mycket mat och god dryck;) så är det nu en ny vecka.
Denna helgen har jag både få gjort en hel del och även njutit. Precis som helger ska vara, tycker jag i alla fall. Tyvärr så hinner man inte med riktigt så mycket som man hade tänkt men är ändå väldigt nöjd.

Ett projekt jag måste ta mig an snarast är tvätt av mina hundar. Har dragit på detta vääääldigt länge. Men det är i stort behov nu, jag hade bara tänkt att min Rufsi skulle löpt färdigt. Känns som man vill få bort gammalt blod och annat äckligt*S*

I kväll ska jag jobba så därför blir det ett tidigt inlägg. Det blir ett smakprov från en liten del av mitt pyssel rum, väääldigt liten*S*
Blir fler i morgon.......



Min gamla docksäng som har kommit fram igen. Jag har alltid varit svag för söta mjukis djur, så nu får dom trängas här så jag kan njuta av dom;)

Nu får ni ha en skön start på den nya veckan och vara rädda om varann

Kram Susanne

2 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Åh, vad mycket gosiga nallar! Såå söta! Ha en bra dag! Tisdagskramar Therese

Lantligt i stan sa...

Vilken söt säng! Ser ut som gosedjuren trivs där!
Kram Anki