torsdag 18 februari 2010

Tråkigt.....



Nu har det börjat snöa och blåsa, och jag måste säga att jag har ingen lust till någonting :( Även om det har blivit ljusare nu så känner jag att jag är så TRÖTT och olustig!!

Jag vill göra en hel del, men får inget gjort ändå ( då menar jag inte inreda, städa, pyssla utan känner inte för någonting) Allt känns motigt och trist, fast det egentligen inte finns någon som helst anledning till det.
Nu tänker ni hon är deprimerad,*S* men nej det är jag inte.
Hon har PMS tänker ni,*S* nej det stämmer inte heller, för det kommer inte en gång i månaden, utan kanske var 3 månad.

Jag kan känna så här ibland och det stör mig!

Många har verkligen bekymmer och har det besvärligt, både här i bloggvärlden och människor runt mig. Dom har verkligen anledning till att känna sig trötta och svaga, och jag tycker ni är fantastiska, som orkar hålla humöret uppe!!!! Klart ni har era dåliga dagar med, konstigt vore det annars.
Därför blir jag så arg på mig själv när jag känner mig så blää. Tänk om man bara kunde njuta av livet och tycka allt är underbart, då det faktiskt är bra! Men så funkar det inte, tyvärr.
Men jag hoppas att i morgon eller på lördag så känns allt toppen igen. Eller i alla fall bättre :)

ett Myrten träd

Usch vilket trist inlägg idag.......
Kommer ett bättre en annan dag;)

Nu ska jag ta hand om min yra gubbe, som är sjuk än.
Kram alla godingar Susanne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är nog lite deppiga, nere och trötta allihop nu, vinter har varit lång och mer snö är i faggorna. Förhoppningsvis försvinner snön fort när det väl börjar töa och bli VÅR. Jag känner igen det där...vill göra saker men jag tar mig inte för.
Iallafall önskar jag dig en riktigt trevlig kväll
Kram Susanne

STENLYCKA sa...

Jobbigt när man inte känner sig så pigg, så är det nog för de flesta av oss.Ibland känns det jobbig och man har inte lust med något osv.Jag vet inte heller vad det beror på men man kan väl inta alltid vara på topp.
Hoppas det känns bättre för dig om ett tag. Kanske är det vädret som gör oss deppiga, vinter har varit sååå lång känns det som....
Ikväll vräker snön ner här och det blåser. Nu blir det säkert jobbigt på vägarna.
Vilken söt myrten du har, den har formen som ett litet sött hjärta.
Ha den nu så gott!
En stor styrkekram till dig!

Lauras gård sa...

Man kan väl inte vara på topp jämt! Man måste få ha sina svackor ibland. Det vore nästan jobbigt om man vore sprudlande glad och full av energi för jämnan. Nej, var lite låg och ha inte dåligt samvete för det, snart kommer energin tillbaka. Kram Stina

Unknown sa...

Hej!
Det var inget muntert inlägg, men dock taget från verkligheten. Jag har märkt att det är flera bloggare som mår lite dåligt. Man är ju inte på topp jämt, eller hur. Lusten kommer nog tillbaka. Roligt att du tittar in till mig i alla fall:))
Må så gott i helgen du lediga!!och ta hand om din man....du vet hur män blir när de blir sjuka:))
Kram och trevlig helg
Anna