onsdag 24 mars 2010

Award

Kolla vad jag har fått:))))))

Det är gulliga Cilla med zillaf.blogspot.com Tack snälla, snälla du!!!
Awarden går ut på att dela med sig av vad
som gör en glad!!

Det som gör mig glad är:

  • Min familj
  • Mina hundar
  • Älskar att shoppa, både inrednings grejer och kläder/smycken. ( önskade bara man hade lite mer pengar;)
  • När någon säger något positivt om mig eller det jag gör, eller om min familj
  • Överraskningar
  • Resor

Jag skickar denna Awarden vidare till några bloggar som jag får MYCKET inspiration av:

Linda med Lindas vita lantliv
K med Älskar Zink
Cilla med Vit som snö
Stina med Lauras gård
Susanne med Mellan himmel och jord
Therese med Huset vid ån
Stina med Lilla kullan
Ingela med Inspiration i vitt
Marie med Nostalgi och romantik
Erika med Det vita dårhuset
Raina med Stenlycka

Listan kan bli lång......


Kram Susanne

8 kommentarer:

Lauras gård sa...

Tack, söta du! Kram Stina

Stina sa...

Tack snälla gumman.
Verkligen snällt att du tänkte på mig.:-) Kram Stina

Det vita dårhuset sa...

Tack sötis! Kramar Erika

K sa...

TACK SNÄLLA RARA, DU FÅR TEBAX DEN MED ILEXPRESS ;D KRAAAM/K

STENLYCKA sa...

Tack snälla du för Awarden.Jag blev jätte glad att du tänkte på mig. Du får en stor kram tillbaks och du inspirerar mig också med ditt vackra hem.
Ha det allra bäst och goa kramar från Raina

Hagbacken sa...

Å vad gulligt, tack snälla du! NU gjorde du MIG glad :)

Kram!

Anonym sa...

Tack snälla du, vad glad jag blir.
Kram Susanne

Huset vid ån sa...

Tack snälla du för att du tänkte på mig och att du så generöst ville dela med dig av den till mig. Och Grattis själv till Awarden, den är du väl värd! Kramis Therese