onsdag 17 mars 2010

Pippibur


Hej!

Nu har jag fått tag i min första fågelbur :) Jag har tittat omkring på många men har tyckt alla har varit sååå dyra.
Så tipsade min vän Barbro om vad hon hade hittat en för billig penning:)

Gubben min skulle göra ärenden och jag var snabb att säga till honom att gå in och köpa buren åt mig!
Det är inte världens största och pampigaste men liten och söt, duger bra för mig:)
Just nu hamnade det lite ägg i, passar bra till påsk:)

Kostade 49,50 kr....det kallar jag bra pris:) Tack snälla, gulliga Barbro!!!

Tapeten som är bakom, jag säger bara bläääää, jag mååååååste verkligen sätta upp ny. Hatar den *S* Måste bara bearbeta gubben;)



Satte på lite spets på mina hyllplan i vitrinskåpet, blev sött, tycker jag.



I morgon ska jag gå på föreläsning hela dagen. Är kul att få göra lite annat än det gamla vanliga på jobbet.
Nu får ni ha en härlig kväll!

Kram Susanne

4 kommentarer:

. sa...

Så söt fågelbur! Ja, vilket pris! Inte dumt alls.

Kram Camilla

Vit som snö sa...

Jättesöt bur o vilket fyndpris!!!
Vackert i skåpet också, så fint med spetsarna!
Kram Cilla

Atelje Skärvan sa...

Den är ju jätte fin din bur,saker behöver inte alltid vara dyra för att vara fina.
Kram Agneta

Huset vid ån sa...

Åh, Så fin bur och vilket bra pris! Gammeldags o fint i ditt skåp också! Ha en trevlig torsdag! Kram Therese