tisdag 30 mars 2010

Skitjobb


Hejsan!!

Ledig dag idag, vad gör man då??? Jo man dammsuger och tvättar golv....hmmm lite grann, sen slänger man dammsugaren i en hög och sticker iväg och shoppar istället!! Sååå mycket roligare:)
Det är ju lite roligare om man har sällskap när man shoppar så jag inväntade min son, som slutade kl 12. Han praktiserar i en affär, så stekte pannkakor som vi åt och sen iväg:)

In och ut i en massa affärer, men kul var det:) Men så tröttsamt det är!
Jag köpte lite allt möjligt men idag visar jag det som fick hamna på toaletten.


En toaborstehållare, ska väl vara fint när man gör skitjobb *S* Halva priset för den 49:50 kr.

Ett stort doftljus, doftar lavendel. Halva priset där med 24:50 kr. Mysigt att ha tänt när man tar sig ett bad och doftar gott :)
Kul att handla lite nytt och ändå till så bra priser.
Nu har jag fått lite energi och håller på att flyttar omkring lite saker. Märkligt att få energi kl 19, men ljuset gör att man tror klockan är mindre, det är SKÖNT!!
Ha en skön kväll alla godingar:)

Kram Susanne

5 kommentarer:

Lauras gård sa...

Jag känner igen det där med att städa och tvätta då man är ledig. Skönt att du kunde belöna dig med lite shopping och fina fynd efter.

Ja, hunden ställer alltid upp på foton. Kramis Stina

hemma hos lilla mej sa...

Konstigt att det ska städas då man är ledig.Bra att du shoppade loss lite fina saker till dej!!!Önskar dej en skön onsdag vårkram Rita ♥

Inspiration i vitt sa...

mysigt med en liten inköpsrunda tillsammans med gott sälskap. Fina saker du fick tag på.
påskkramar till dig/Ingela.

Huset vid ån sa...

Visst är det roligare att shoppa än att städa....Fin Toaborsthållare! Påskkramar Therese

Anonym sa...

Håller med lite fuskstäd sedan är man värd lite shopping.