torsdag 11 mars 2010

Påskfeber?

Nu kommer väl många ramla baklänges! Men jag har tagit fram mitt påskpynt, inte mycket men lite är det:)
Jag är ju som många av er andra, att färg inte är så nice. Men nu kände jag för att chocka lite:)
Antingen så har jag fått fågelinfluensan eller så är det våren som gör det*S*
Jag får väl hoppas att jag "står ut" med färgen tills påsken är över.

Här sitter min kyckling i en skål med chock rosa fjädrar, snyggt eller fult?? Färgklick i alla fall *S*

Och nu lite påskris........ hjäääälp......


Och sist men inte minst mina påsk harar, lite mildare i färgerna;)
Hallå..........Hallåååååå......................................svimma ni??????

Från påskfjädrar till fredag, då är jag ledig:)) och även lördag och söndag!! Det ska bli såå underbart.
Städa, tvätta, baka .m.m. såå underbart lät det *S* Nja jag får se vad jag hittar på, men att vara ledig är skönt.
Nu ska jag hoppa in i duschen! Ni som undrar så är PMSet bättre idag *S*

Kram Susanne

3 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej, ja jag såg att du hade Darin där i ett inlägg, vet inte vem jag tycker mest om i år har ingen klockren som jag brukar ha! I morron sitter vi bänkade i alla fall=)))
Kram Annica.

Anonym sa...

Åh vilka härliga bilder blir så pigg och glad av att se dessa färger.

Tigris Predikantan sa...

Då skulle du och andra kanske få hjärtinfarkt av mitt påskpynt?
:)