söndag 14 mars 2010

Loppisfynd

Vilken underbar dag vi hade på förmiddagen. Jag satt på trappan och drack kaffe. Solen värmde som tusan, såå härligt!

Nu var melodifestivalen över för denna gången, vad tyckte ni? Jag tyckte det var många bra låtar i år. Hoppas att det går bra för Anna i Oslo! Som ni vet hade jag Darin som favorit och han kom ju rätt bra, trea eller nåt:)

Jag drog ju en sväng på loppis igår och här kommer några av fynden.

Denna fina kanna fastnade jag för och då ingick sockerskålen och gräddkannan. 60 kr.

Ljusrosa kanna för 20 kr.

Två blå flaskor, älskar denna färgen! Båda för 15 kr.

Ställde dom på hyllorna i köket, så fint med lite vårliga färger!

Super nöjd blev jag!

I morgon blir det jobb igen, och direkt efter ska jag till veterinären med min snart 13 åriga golden retriever Bella.
Hon har fått en knöl i ögat, som irriterar, ögat rinner:( Hoppas verkligen dom kan göra något åt det.....orolig.....

Ha nu en fortsatt skön söndag!
Kram Susanne

3 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Vilka fina fynd du har gjort! Håller tummarna att det ska gå bra med vovven, förstår att du blir orolig med tanke på åldern. Jag hade själv en labbe som blev 14 år och sista året kände man ofta oro när man behöbde åka till vetrinären! Lycka till i morgon! Kram Therese

Lauras gård sa...

Hoppas det går bra med hunden. Det är alltid jobbigt då de blir äldre och får krämpor. Roligt att du har haft border collie. Jag hade också det då jag var liten. Jag är inne på min 4:e nu, men hon är inte renrasig. Jag skulle tro att det är springer spaniel i henne också.

Tack för dina goa ord om våran lilltjej!

Vilka underbara fynd du har gjort! Så kul du man hittar fina saker billigt. Men du, de blå flaskorna är de inte gröna:) Kram Stina

Anonym sa...

Vilka fynd specielt den översta bilden med kaffekannan,gräddsnipan och sockerskålen den var fin.