fredag 5 mars 2010

Kalas!


Hipp hipp hurra idag fyller mitt mellan barn 15år!!! Grattis killen!

Här vaknade vi tidigt och tände ljus och tisslade och tasslade:) Sjöng en vacker melodi ( ja må han leva) med våra nyvakna röster *S* Kanske inte det vackraste men ack så kul.

Han fick öppna lite presenter... tänk så trött som han är varje morgon, men nu pigg som en mört med ett leende på läpparna.
Märkligt?! *S*
Blev presenter med silver papper och svarta och vita snören. Tufft och passande för en 15 åring!

Nu har vi avnjutit en god middag, han beställde grillad kyckling med potatis kroketter. Marängtårta med hallon och banan.
Så nu sitter jag här och jäser och känner mig ännu fetare*S*

Igår fick jag bakat lite muffins, fick en akut lust att göra det*ler*

När jag handlade på ICA sist så ramlade jag på dessa bakformar. Var ju så vårliga och härliga, dom måste jag ha såklart!

Jag gjorde både chokladmuffins och vaniljmuffins. Blev så gott:)

Nu ska jag jobba denna helgen, hmm känns som jag precis gjort det, men var visst 3 veckors sen. Tiden går väldigt fort.
Ha en trevlig fredags kväll alla goa och glada.

Kram Susanne

5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Nämen, det verkar vara kalas överallt idag! Grattis grattis!! Muffinsen såg väldigt smaskiga ut. Herr Fräken har beställt kyckling i curry till sin födelseagsmiddag :-)

. sa...

Wow, så mysigt! Älskar kalas. Bäst är när barnen fyller år, förstås.

Ha det gott! Kram Camilla

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad mysigt med femtonårkalas och så duktig du varit och bakat muffins!
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

GRATTISPÅ FÖDELSEDAGEN vad fina paket han får och vilket gott fikabröd du gjort ha en trevlig dag.

Anonym sa...

Ett stort grattis till sonen. Vilka vackra paket och vilka snygga muffinsformar och så gott det ser ut. Ha en bra helg
Kram Susanne