måndag 8 mars 2010

Det som göms i snö kommer upp i tö

Vilket väder!!!!

Här är HELT underbart! Nu är det nog tusan vår;)
Här droppar det från taket och det luktar verkligen vår.
Jag fick sådana vårkänslor så jag började att städa bilen. Hög musik och trasan i handen:) Nu skiner bilen innuti som solen strålar ute.
Bara utanpå kvar, men det tar jag en annan dag!


Sen fick jag lust att pyssla lite:) Ville ge mig på att göra ett fågelbo. Så jag gjorde ett försök;)


Jag måste säga att fåglarna är fantastiska på att göra sina bon. Så nu har pippifåglarna en stor idol. Nämligen mig *S*

Jag är nyklippt i håret och det var en skön stund!! Hade inte haft svårt för att gå dit varje dag. Tänk er själva, att bli ompysslad en 20-30 minuter VARJE dag! Mmmmm

Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Kramiz Susanne

1 kommentar:

Cilla sa...

Vad härligt med ny "frilla" ;0)
& lite ompyssling är aldrig fel!!
Ja denna ljuvliga vår är såå välkommen!!
& absolut får man en kick!!
Vad läckert fågelboet blev!!
Kramen Cilla