söndag 28 mars 2010


Hallå!!

Nu har jag jobbat färdigt min helg för denna gången:) Alltid skönt när det är gjort!
Jag hann med en snabbis in på loppisen efter jobbet igår. Hittade inget särskilt men fick tag på denna boken. Massa söta blommor som är handmålade, får se vad jag gör med dom:)

Jag skuttade in i skogen en sväng också, plockade lite blåbärsris och vide. Vill ju gärna få in våren :)
Sen fick jag något fint av min super snälla , underbara vän Barbro!!! Hon hittade dessa små flaskor när hon röjde i sina skåp, så tänkte hon på mig:) Tack snälla Du!! Så gulligt!



Förresten så har jag och Barbro stora framtidsplaner......... men det berättar jag en annan dag:)

Kram Susanne

3 kommentarer:

. sa...

Men det var ju en fin bok. Ska bli kul att se vad du hittar på för nåt.

Gulligt med snödropparna i flaskor så där.

Kram Camilla

Lönnen 13 sa...

Söta små flaskor, perfekt till de första små vårblommorna.
Än har det inte kommit upp några här hos mig.
Kram Anneli

Tessie sa...

Vilka fina flaskor, så snällt att du fick dem.
Spännande med stora framtidsplaner, undrar just vad det kan vara?!

Kram Torparfrun