måndag 22 mars 2010

Bock


Hallå!

Nu kan jag meddela att Herr Bock har hittat hem till mig också:)

Min bror är jägare och har mååånga horn hemma. Frågade om han hade något över men inte då...Grrr han håller väl hårt i dom kan jag tro;)
Så hade jag tur att ramla på ett på loppis, tur tycker jag, för så himla nöjd:)

När jag var en 17-18 år så ville jag också bli jägare. Jag har alltid tyckt det verkar så spännande och mysigt att sitta tidigt på morgonen och hoppas på att det ska komma upp något djur precis i närheten.
Sen att skjuta är väl inte lika gulligt då.

Det var allt för idag. Ska jobba kl 14 så behöver få gjort lite innan.
Ha det så bra!

Kram Susanne



3 kommentarer:

Stina sa...

En stor måndagskram till dig.:-) Kram Stina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag trodde aldrig att jag skulle ha något liknande hemma hos oss... men nu har jag det också... hihi. Tänk vad man ändrar sig!
Kram
Marie

Fröken Fräken sa...

Horn är verkligen en lite oväntad inredningsdetalj, tänk att de har blivit så trendiga...
På tal om jakt, så har jag aldrig förstått mig på de som säger att de jagar för att de älskar att vara ute i naturen.. varför måste man döda det man älskar..??