fredag 26 mars 2010

Första fjärilarna...

God kväll!

När jag satt ute på trappan och fikade idag igen:) så såg jag tre stycken fjärilar! Det kallar jag vår:)
Jag satt i T-shirt och det var så varmt och skönt, tror vi hade 17+.


När min dotter kom hem från skolan idag så hade hon med sig sin pall som hon har gjort i träslöjden. Jag har hört mycket om denna pall och hon har frågat mig om hon ska måla den vit och vilket tyg jag tyckte den skulle ha .m.m
Hon är bra söt hon!!
Här kommer underverket:)


Jag avslutar med en bild på min älskade Bella, en favorit plats när vi äter, ligger jämnt där då:)

Vovvarna är nybadade och nyborstade och klippta. Ett jobbigt jobb för ryggen men så skönt när det är färdigt!!
Nu ska jag mysa i soffan med familjen, i morgon ska jag jobba kl 7.

Ha en super skön fredags kväll!!
Kram Susanne

4 kommentarer:

. sa...

Åh, vad gulligt med fjärilar! Har inte sett några än, men jag har sett en fluga*fniss*

Underbar pall!Så välgjord. Trodde det var en köpepall!

Trevlig kväll, kram Camilla!

Lantligt i stan sa...

Härligt med vårtecken! Här dröjer det nog ett tag ännu tills man får se någon fjäril. Vilken fin pall din dotter gjort! Så duktig hon är! Smarta vovvar att ligga under bordet, något gott kan ju trilla ner! Ha en mysig helg!
Kram Anki

Tessie sa...

Är inte ett dugg avensjuk på eran värme, vårblommor och fjärilar .... *ljug*

Pallen var ju jätte fin, ser fram emot när mina barns skolprojekt börjar se ut så där *s*

Kram Torparfrun

Anonym sa...

Det där var ju inte snällt...fjärilar, sitta i T-shirt, här har vi ju fortfarande snö till knäna men idag regnar det ...jipiiii, tar på snön. Det där att ligga och vakta på maten känner man ju igen, har ju en cocker som intar samma läge när vi äter eller så sätter han säger och bara stirrar på en, precis som han försöker hyptnotisera maten att falla ner på golvet. Jättefin pall din dotter gjort!!
Ha en trevlig helg
Kram Susanne