tisdag 9 mars 2010

Vår.....

God morgon!

Idag har barnen studiedag här. Så nu är här full rulle, tösen har haft en kompis här som har sovit över. Jag ska jobba ikväll så några aktiviteter hinns inte med.

Jag känner mig lite tom i skallen när det gäller att visa er någonting. Så kan hända att jag blir tyst här några dagar, men man vet aldrig;)

Jag tog min kamera och skuttade ut, hoppade över snövallen, jag såg jord!!! *S*
Så det blir lite foton på snödropparna som kämpar för att komma upp.



Igår började serien saltön. Såna serier tycker jag är bra, behagliga eller vad jag ska kalla dom. Vacker miljö och avslappnande. Äsch får inte till det, hoppas ni förstår hur jag menar ändå?!

Nu hoppas jag ni får en bra och härlig dag, gärna med takdropp:)

Kram Susanne

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir bara liiiite avunsjuk när jag ser att dina snödroppar börjar vakna till liv. Ha en bra dag
Kram Susanne

Anonym sa...

vilka härliga vårbilder du bjuder på!
Jag missade saltön igår, var så trött... Men jag får kolla svt.play:)

Ha en fin tisdag!
Kram pernilla

Stina sa...

Ja titta, det kommer ju fram något under snön i alla fall.:-) kram

Lantligt i stan sa...

Härliga vårbilder! Skönt att det går åt rätt håll nu. Tom i skallen känner jag mig också! Känns inte som något händer här hemma och man inte har något att visa, förutom alla hjärtan då! *fniss*
Kram Anki

Huset vid ån sa...

God Morron! Hoppas att du fick en fin dag med takdropp...Vilka Underbara vårbilder som man blir glad! Önskar dig en bra dag! Vårkramar till dig från mig./ Therese

Tessie sa...

Härligt att få se snödropparna! Våren kommer alltså....

Kram Torparfrun