lördag 6 mars 2010

Hej hopp i solskenet!

Nu har jag jobbat färdigt för idag, skönt!
Jag har lite att stå med nu, jag ska förbereda mat m.m för i morgon. I morgon jobbar jag först 6:45-10:30 hemma några timmar och sen tillbaka kl 16:00-21:30.
Klockan 12 kommer mina syskon med familjer och ska fira min 15 åring.
Så då gäller det att allt är förberett;)

Har ni haft en härlig lördag i solskenet då? Mitt på dagen blev det ju så härligt! Kallt var det i morse här...burr....-19,9.


Ikväll kommer melodifestivalen igen, så då ska jag bänka mig och må bra:)
Önskar er en skön kväll och tack för alla söta kommentarer, dom värmer gott!!

Kram Susanne

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

vad skoj med kalas.15 år ja då tycker man att man är stor.vad gulligt servettställ kano gulligt.Ha en skön kväll och lycka till i morron med kalaset Varmkram Rita ♥

Inspiration i vitt sa...

Vad härligt med kalas,grattis till din stoara 15 åring. Ha en fortsatt goo helg och kram på dig/Ingela.

Cilla sa...

Men din stackare vad du jobbar & sliter..
Men vad gör man inte för att pussla till allt??
Glöm inte bort dig själv bara..
Tusen Tack snälla rara för awarden!! Den värmde må du tro ;0)
Jag är inte så haj på det där med länkning men jag skall göra ett försök..
Ha det bäst & var rädd om dig och tack än en gång!!
Kram Cilla