onsdag 10 mars 2010

God kväll!!

Tack snälla för alla gulliga kommentarer, blir så glad:))))

Idag är jag väääldigt tråkig, så var beredda! Jag har ont i halsen, ont i magen, och riktig PMS. Ni vet krypa under filten och bara få vara ifred. Äter massa onyttigt och känner sig fet och finnig, allmänt äcklig! Man känner sig allt annat än en vacker kvinna i sina bästa år *S*

När jag var i mina favorit affärer sist så var min dotter med. Då hittade hon denna pytte lilla kronan. Den var inte till salu egentligen för den hade lossnat från en ljus manschett. Men hon fick köpa den ändå för 1 krona.
Den är som en fingerborg i storlek, klart en liten tjej fastnar för sånt smått:)




Ha nu en bra kväll alla godingar;)

Kram Susanne

4 kommentarer:

Stina sa...

Så söt. Ta hand om dig nu gumman.:-) Kram Stina

. sa...

Jättesöt! Ser nästan ut som om hon skulle kunna göra ett halsband av den! Kram Camilla

Tigris Predikantan sa...

Du vet att de finaste parfymen kommer i små flaskor?
:)

Lauras gård sa...

Hoppas du mår bättre i dag! Det är inget vidare då man har sådana dagar... Men nu går vi mot helg och såå skönt det ska bli! Kram Stina