torsdag 25 mars 2010

Herr mus....


Hej hopp!! Vilket väder!!!!

Jag och gubben satt på trappan och drack förmiddagskaffe, så varmt och skönt:)
Idag har jag gjort lite allt i allo. Var ute i trädgården och klippte bort vissna blommor. Jag har badat mina jyckar. Sopat på altanen och fixat lite där.
Självklart har vi även ätit våfflor, ni vet väl att det är våffeldagen idag?



Herr mus fick komma fram och sätta sig i krukan, brist på krukväxt där.*S*


Nu känner jag mig lite trött men hoppas jag får energi igen efter middagen.

Jätte kul att ni gillade Awarden ni fick av mig, klart jag tänker på er! Det är ju er jag får så mycket inspiration av:) Listan kunde göras väldigt lång.......så tack alla andra bloggare som inte kom med denna gången;)

Kram Susanne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt mus,ja idag var det våffeldagen men vi fuska och åt redan i tisdags.

. sa...

Söt mus, men det var faktiskt den vackra urnan som fångade min blick, och den tog du ingen helbild på*fniss*

Trevlig kväll, kram Camilla